|
||||
|
||||
Vraagbaak golf 1 cabrio US
**
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 12-11-2013 at 16:04. |
|
||||
|
||||
Zoek online op de haynes manual voor de golf cabriolet. Er is een pdf versie hiervan.
|
||||
|
||||
Quote:
thnx voor de tip, ga ik seves eventjes kijken. EDIT: moest er iemand een link hebben mag dit ook altijd. Heb er een paar gevonden maar die gaan over het vervangen van het dak en bekleding maar geen volledige op het eerste zicht.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 11-05-2013 at 12:38. |
|
||||
|
||||
Bestand is ongeveer 300mb groot.
|
||||
|
||||
up , heb nog steeds geen info gevonden over het JH blok.
Moesten er mensen zijn die weten hoeveel olie er in gaat na een olie wissel ben ik ook al content.