|
|||
|
|||
mk4 dash in golf 3
Hey,
Heb een mk4 dash in me mk3. Nu krijg ik aan de zijkant van het dashboard de originele kappen er wel op maar dan krijg ik me deuren niet meer gesloten. Hoe hebben de mensen met een mk4 dash dit opgelost? zie namelijk enkele die toch de originele kapjes erop hebben zonder dat ze bewerkt zijn, tevens hebben ze ook de originele deurpanelen. Ben benieuwd naar de oplossingen. Wil ze namelijk niet bekleden of iets dergelijks. groeten rick
|
|||
|
|||
nobody?
|
|||
|
|||
Zou kunnen de het dashboard niet op de juiste hoogte zit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doen ze dat niet door de originele "stof" rustig eraf te trekken en dan de dash inkorten en het stukje eraf getrokken stof er weer omheen trekken en spuitlijm eronder?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik ook. Normaal is bij een mk3 het namelijk niet nodig om de deurpanelen aan te passen. Maak anders eens een foto van het dash waarop te zien is hoe hoog het dash zit ten opzichte van de A-stijlen.
|
|||
|
|||
heb je een PB gestuurd. Kan geen foto's hier op krijgen.
|
||||
|
||||
Ook moet je de teller aanpassen, anders blijft de tankmeter verkeerdom werken
Kan ik wel voor je doen mocht je er belang bij hebben..Kun je gewoon met de standaard vlotter blijven rijden |
|
|||
|
|||
Gaat me puur en alleen om de zijkapjes. Rest is af en werkend. maar toch bedankt.
Maar dashboard zit op de goede hoogte. Heb nu op advies van iemand anders met een mk4 dash erin iets van de zijkant van het dash afgehaald en nu passen de kapjes gewoon.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, was het gelukt ?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja heb toch al het plastic wat jullie ook hadden weggehaald, ook maar weggehaald. Dat met het dashboard om zijn as draaien heeft minder opgebracht als verwacht maar toch een beetje. Moet binnenkort alle beschadigde delen van het op maat maken nieuw bestellen en dan ook de zijkapjes, dus dan zullen we pas echt zien of de kapjes niet meer beschadigen.