|
||||
|
||||
Voetpakking Golf 1 1.5 automaat
Hallo allemaal,
heb weer eens een probleem met mijn automaatje. Hij loopt weer slecht. De vorige keer hebben we al de contactpuntjes, verdelerkap, rotor, bougiekabels, bobinekabel vervangen. Hij liep toen een tijdje echt goed en nu ongeveer 1 maand later begint het weer. De toeren vallen gewoon af en toe weg en valt net wel of net niet uit. Als ik nu de auto heb lopen en ik spuit iets van siliconenspray onderaan tegen de carburateur dan loopt hij weer even goed. Wij denken dus dat het de voetpakking is. Kan dat kloppen? Ik heb al een carburateurrevisisetje besteld, maar kwam erachter dat daar dus geen voetpakking bij zit. Weet iemand waar ik deze vandaan kan halen? En welke ik moet hebben (er schijnen namelijk 2 soorten te zijn?) Ik denk zelf de rubberen. Auto is van 1983 en heeft een 1.5jb motor. Alvast bedankt voor alle hulp. |
|
||||
|
||||
voor mij de zelfde vraag..??!!
|
||||
|
||||
Dealer kan ze misschien nog wel leveren. Heb die van mij daar vorig jaar ook vandaan gehaald.
|
|
||||
|
||||
Is dit degene die ik moet hebben?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was die daar ook zo duur? Hoor bedragen van tussen de 60 en 80 euro? |
|
||||
|
||||
Ik was 30 euro kwijt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat valt mee. Die waar ik de afbeelding van geplaatst heb, kost dat ook. Maar ik weet dus niet of dat die is die ik moet hebben. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een 1500JB, maar dan van 1980, en gewoon handbak mocht het wat uitmaken.
Daar zat niet zoon rubberen pakking op het orginele inlaatspruitstuk, ik heb het onderdeel nummer nog liggen en koste mij 8 euro, zal zo even een foto maken van hoe het bij mij orgineel zat. Verder heb ik hier wel een inlaatspruitstuk van een 1600 gehad en daar zat wel zoon pakking op, dit zou kunnen betekene dat jij niet meer het orinele spruitstuk erop hebt en dus ook een andere carburateur. De foto's: De rode pijl en tussen de rode lijntjes is de pakking. Hopenlijk kun je er iets mee. Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 22-07-2010 at 15:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier kan ik zeker wat mee. Is hetzelfde als bij mij. Het is een 1B carburateur. Heb vandaag de carb eraf gehaald en blijkt toch een wat simpelere pakking tussen te zitten. Is geen rubber, maar iets hards. Tevens is bij mij dat zwarte potje kapot. Waarschijnlijk dat hij daardoor zo slecht liep. Het slangetje was ervan afgebroken. Weet iemand of dat potje los te krijgen is? Het gaat om dat ding wat op de 2e foto van Erik links boven in beeld te zien is. Erik bedankt voor de foto's. Heb er zeker wat aan gehad |
|
||||
|
||||
Iemand die weet waar ik die pull-down (dat zwarte potje) kan krijgen?
|
|
||||
|
||||
bij de dealer of bij BCCP.nl
|
||||
|
||||
Allemaal bedankt voor de hulp
Ik moest dus een kleine pakking van bakkeliet (of hoe heet dat) hebben. Koste me 9 euro. Ook de Pull-down heb ik nieuw kunnen bestellen bij VPC in Buchten. Koste me wel 44,50, maar dan heb ik het wel nieuw. Het schijnt dus dat als je op zoek bent naar een voetpakking voor je carb, dat je dus wel even moet weten welk type carb je hebt. Ik heb het uitgezocht door te vergelijken met de afbeeldingen in de vraagbaak en op internet. Hoop dat de rest er ook wat aan heeft. |
|
||||
|
||||
en waar heb je die nu gekocht/besteld??
grtzz
|
||||
|
||||
Quote:
Bij VPC in Buchten. Ligt hier dichtbij en doet alleen maar in Volkswagen onderdelen. Dat ik daar ook niet eerder aan gedacht heb http://www.vpcautosport.nl/ |
|
||||
|
||||
Toppic even omhoog halen ik ben namelijk ook opzoek naar zo'n bakeliet voetpakking.
Weet iemand het onderdeel nummer hiervan? of nog een adresje hiervoor. Alvast bedankt.. |
|
||||
|
||||
049.129.799H kost 10,14 Euro is voor JB en GH motor
|
||||
|
||||
Ik heb die van mij gewoon bij de Brezan gehaald.
|
||||
|
||||
Top!! Bedankt
|