|
||||
|
||||
kwaliteit remschijven
Weet iemand of dit beetje kwaliteit is?
http://link.marktplaats.nl/679360216 vond het niet zo gek duur setje. Of kan ik beter iets van brembo oid nemen?
|
|||
|
|||
Staat verder geen merk oid bij??
Lijkt mij een beetje kwikfit achtig spul. En das bagger. Geen goede ervaringen hier met goedkope zooi. Beter paar stuivers meer uitgeven voor wat kwaliteit, zimmermann, brembo, bosch, noem maar op.
|
||||
|
||||
Op Ebay zijn ze nog goedkoper, 36 euro ofzo.. en dat kan goed hetzelfde spul zijn
|
||||
|
||||
Is waarschijnlijk ook gewoon hetzelfde.... kocht mijn remschijven en blokken voor de seat inca voor 24euro.... Ik rijdt er al 2jaar vrolijk en goed mee rond....Dus voor dat geld Zeker geen bagger!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook van die hele goedkope schijven en blokjes, doen het prima hoor, remmen in ieder geval veel beter dan schijven die een jaar in de regen hebben gestaan
|
|
||||
|
||||
paar negatief en positief haha! Denk dat je ook beetje geluk moet hebben dan? Wil graag wel zekerheid kwa spullen en vooral het remgedeelte. Denk dat ik toch voor €40,00 brembo schijven ga aanschaffen. Daar moeten nog wel remblokken bij dan.
|
||||
|
||||
Prijs is niet altijd een betrouwbare kwalitietsmeter hoor. Ik heb op mijn Audi schijven van atp.de en dan de goedkoopste die ze hadden, niks mis mee. De remblokken daarintegen zijn van een bekend merk en zijn uit elkaar gevallen, komen van een bekende nederlandse handel en waren veeeel duurder dan die van atp (maar die had ze even niet op voorraad toen).
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is 40euro per schijf..! Die 36 euro waar ik het over had is per as (2 schijven en een set blokken). Merk is Febi overigens
|
||||
|
||||
dat is 40 voor 2 schijven! Wel exclusief blokken.