|
||||
|
||||
Bevestiging koppelingkabel
Ik twijfel even over de bevestiging van mijn koppelingkabel aan het pedaal.
T gaat over een 1100 uit 81. Ik meende echt dat deze pen gebruikt werd om het oog van de kabel aan het pedaal vast te zetten. Maar de pen is eigenlijk veel te lang. Waar door deze veel te los kan bewegen. Ik denk dat dat veel gaat trillen. Iemand die kan bevestigen dat ik de foute pen heb? Of toch de goeie? Zo zit ie: Bedankt |
|
|||
|
|||
Als op vagcat kijkt in de exploded view lijkt hier nog een busje in te zitten. Op de foto lijkt me idd wel erg ruim. Moet je eigenlijk even een account aanmaken, super handig voor dit soort dingen (mits de site er niet uit ligt zoals gisteren) www.vagcat.com
|
|
||||
|
||||
Ik ken vagcat. Maar veel ben ik er niet mee.
Bus os trouwens van t gat er onder? |
|
||||
|
||||
28 is de bus waar de borgveer op gaat zo als op de foto te zien lijkt me dat dit niet zo gezeten heeft.
Te veel speling me aanbod staat nog steeds he Ward Ben ook wel benieuwd waar jouw bus nu eigenlijk voor bedoelt is
|
||||
|
||||
Ik ga je gewoon men adres mailen, in men kelder ligt ook niks wat op die van jou lijkt. Gek dat de borging wel gewoon op elkaar lijkt
En ik heb nog wel meer dingen waarvan ik wil weten waar het ook weer voor diende |