|
|||
|
|||
passat 32b van Thafox!
zoo.... kheb hier al wat gepost voor het verlagen van mijn passat 32b uit 86...
nu toch maar eens wat foto's van de passat ... zo gekocht: het cleanen van de passat ... verwijderen stootlijsten , weg halen antenne... en hem in de grondlak zetten.. al lekker clean hier! de zijkanten zijn nu compleet gedaan... nu nog de voorkant, achterkant en dak |
|
||||
|
||||
Is dat verbreed G60 staal? In welke maten?
|
|
||||
|
||||
Vette kleur man! Lijkt wel op die van mij
|
||||
|
||||
Nice, heb er ook 1 gehad, zal eens een pic zoeken.
edit: pic gevonden Last edited by evilnyntje : 14-01-2012 at 15:14. |
|
||||
|
||||
Leuk!!!
Bumpers even behandelen met OK-wax, 60mm omlaag en gaan! En mijn oude 32b van '87; 't Blijven heerlijke auto's
|
||||
|
||||
Ja, heb weinig auto's gevonden die zo lekker reden
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij eens gezien in Biddinghuizen een aantal jaren terug. Toen was ik er met een Audi 90 2.2 5cil. van 1985
|
|||
|
|||
UPDATE!
Vandaag weer lekker bezig geweest.... Imperial eraf.... alle gaten dicht .... deze week verder met het gronden van de auto ! .. en dan alles in de goede kleur zetten... Ook een setje extra veerpoten gekocht. die binnen nu een 2 weken wordt aangepast met een schroefset weet iemand van jullie misschien een leuke kleuren combi? Even gekeken hoe laag we hem kunnen douwen met 3 man ... |
|
|||
|
|||
Lekker creatief bezig zo op straat! Ziet er wel goed uit!
Gaan die knipperlichten op de voorschermen er ook nog van af?
|
|||
|
|||
heeee ...
volgens mij moeten die zijknipperlichten er opzitten |
|
||||
|
||||
Dus je hebt de gaten in het dak gewoon dicht geplamuurd?!
|
|||
|
|||
haha ja!...
hoezo>? |
|
||||
|
||||
nee, die zijknippers moeten er beslist vanaf! lelijk en niet origineel!
Waarom het imperial eraf? Ik zit juist te denken om er eentje op mn 81'er te zetten, heb er toch nog eentje staan... welke maat gaten zijn het eigenlijk??
|
|||
|
|||
gaten zijn M8 .... dus valt mee...
maar mag het eraf ivm de APK ? |
|
||||
|
||||
Ik zat te zoeken naar het imperiaal, maar je bedoeld je dakdragers?
Eraf kan, maar erop vind ik bij varianten altijd mooier. Voor de APK maakt het niks uit. Ze zullen het waarschijnlijk niet eens merken.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet origineel? Ik heb ze daar ook hoor
|
||||
|
||||
Zijn trekhaak-knipperlichten. Zekers after-market en niet-origineel. Maar ooit moesten dat soort dingen er van de Nederlandse wetgeving op zitten als je een trekhaak had...
|
||||
|
||||
Ik ben misschien wel de laatste die het mag zeggen, maar vind het eerlijk gezegd een beetje zonde dat je hem overschilderd. Vind de auto in die kleur met die imperial's echt vet! doet me denken aan that 70's show.
Desalniettemin ben ik erg benieuwd naar het resultaat .
|
||||
|
||||
Quote:
Ben bang dat dat niet lang goed blijft - beter dichtlassen en dan strak maken.
|
||||
|
||||
Stoere boot! Alleen dat dichtplamuren van de dakdragergaten is wel héél erg beunhaas. 6 ronde plaatjes zijn er zo ingelast. Ga je zelf trouwens de schroefset maken?
|