|
||||
|
||||
Hakkers
Hallo,
Heb me nog nooit voorgesteld op Volksforum zag ik, dus bij deze.. M'n naam is Hakkers, misschien kennen sommigen me nog van VWForum waar ik een paar jaar geleden moderator ben geweest. i.v.m. met werk e.d. ben ik daar toen mee gestopt en is eigenlijk alles op een laag pitje komen te staan.. Heb tussendoor nog een motor gekocht welke ik in anderhalf jaar tijd helemaal weer heb opgeknapt en zomers natuurlijk ook veel mee op pad ben. "A Cabbie can't beat a Cruizer" Mijn auto's: M'n eerste was een Golf 2 welke ik 5,5 jaar heb gehad, november 2010 heb ik 'm verkocht.. stiekem nog steeds veel spijt van.. heb er heel veel bloed zweet en tijd inzitten.. om over te gaan op een Polo 6N op gas. liep wel lekker goedkoop maar verder was het ook niet veel meer.. roest alom en altijd gezeik met het gas.. daarbij is een Polo niet mijn auto dus heb 'm verkocht. tussendoor nog een G60 Edition One gekocht, welke ik nog steeds heb, maar ook nog steeds moet restaureren.. daarna met een originele Golf 2 Moda gereden, welke ik afgelopen dinsdag heb verkocht. superfijn karretje! eigenlijk jammer dat ik 'm weg heb gedaan maarja, ze boden goed geld en ik was wel weer toe aan een nieuwe uitdaging uiteindelijk is dan hier mijn nieuwe uitdaging: een Golf 1 GL met 1.5 motor plannen? nee, eigenlijk nog niet.. sierlijsten moeten er weer op, velgen opnieuw spuiten en die verschikkelijke luchthapper gaat er af. Groeten Hakkers
17-07-'86//17-01-'90//12-05-'05 Last edited by Hakkers : 22-01-2012 at 23:09. |
|
||||
|
||||
je history bestaat uit erg nette auto's! Dus die golf GL gaat ook vast een zeker goedkomen. Je hebt er een mooi project aan!
|
|
||||
|
||||
Op de Polo na allemaal nette auto's inderdaad. Met de Mk1 komt het helemaal goed. Heb al wel ongeveer het idee hoe die moet worden. Ik twijfel alleen over verlaging en de velgen.
|
|||
|
|||
Welkom hiero, mooi rijtje heb je gehad, damn! Vooral die eerste vind ik écht vet!
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Thnx die eerste was ik ook trots op. Vind het nog jammer dat ik 'm heb verkocht.
|
||||
|
||||
Quote:
De eerste blijft je altijd bij, same here |
|
|||
|
|||
welkom
mooie wagens hoor ,veel succes met de mk1 |
|
||||
|
||||
Hoi, welkom hier.
vind je edition one errrggg mooi
|
|||
|
|||
mooie bakkies allemaal ik heb je in een ver verleden nog een keer een tussendemper vervanger verkocht
|
|
||||
|
||||
welkom hier op het forum hakkers.
jij komt toch uit h'doorn. dikke wagens heb je gehad. veel plezier met je 1 |
|
||||
|
||||
@ corte, dr.golf thnx
@ Otje, zou zomaar kunnen, zegt me zo ff niks.. @ vwcrazy klopt thnx voor het compliment, ben er ook nog steeds trots op
|
||||
|
||||
dan zie ik je misschien nog wel een x in de buurt rijden.
ik kom zelf uit rsn en ben vaak zaterdags vaak in n'dal. |
|
||||
|
||||
Ah zo ik werk in Vriezenveen bij AST, kom maar keer langs
Vandaag heeft het golfje de Meguiar's behandeling gehad. Wassen, kleien, polijsten en waxen. Wat een pokkewerk, maar hij is een stuk mooier geworden! Gele H4's erin gezet, en die foute Kamei luchthapper is er af. Vandeweek ff de winterwielen er onder en dan de staaltjes weer zilver spuiten.
|
||||
|
||||
hier een paar foto's:
voor het poetsen: tijdens het poetsen: na het poetsen:
|
||||
|
||||
Sorry voorlopig geen tijd. Ik ben mijn mk1 weer aan het opbouwen.
Maar je mag rustig op een zaterdag bij mij langs komen. Ik heb een halletje in n'dal in de buurt van de ast vestiging. Je golf is er flink van opgeknapt zeg. Nu nog de lijsten er op en hij lijkt weer mooi orgineel. Last edited by vwcrazy : 24-01-2012 at 22:53. |
|
||||
|
||||
Nadeel is dat ik zelf altijd op zaterdag moet werken, 1x per maand zaterdags vrij en dan altijd druk haha. Heb jij nog chroom lijsten liggen? Zo ja, kostdat?
|
||||
|
||||
Nee sorry. Bij mij komen de orginele oranje lijsten er waarschijnlijk weer op.
Ik ben er ook vaak op maandag avond wel te vinden. Als je zin en tijd hebt om langs te komen. |
|
||||
|
||||
Hey Hakkers, is dr goed van opgeknapt!
Nu nog zakken en een mooi wieltje gr Assink |
|
|||
|
|||
hey hakkers weer tot leven gekomen
|