|
|||
|
|||
Einde van m'n Jetta :(
Vorige week vrijdag kreeg ik een telefoonje van m'n beste vriendin. De multieriem was van haar Lupo afgelopen en ze stond in Amsterdam zuid-oost zonder vervoer. Toevallig was ik vrij die dag en de komende (deze) week erna ook nog. Ze kon dus m'n Jetta wel lenen.
M.I.V.W 2012 Afin, ik heb haar opgehaald, zij heeft mij thuis gebracht en is toen weggereden in de Jetta. Zondag avond zag ik haar weer, op de verjaardag van m'n vriendin. Ik heb toen nog even uit het raam gekeken, de Jetta was weer even in de buurt. s 'avonds rond 23:30u gaan ze naar huis, Zaandam, waar ze dus ongeveer rond 00:00u aan gekomen zullen zijn. Maandagmiddag dan, rond 12:30u, ik krijg een telefoontje. Het is die vriendin. -"Ar, ik moet met je praten!....... Je auto is weg!............................" -M'n auto is weg? Wat? Je maakt een grapje?! -Nee, ik ben serieus, ik heb alle wegsleepdiensten al gebeld, maar die weten van niets, er ligt ook nergens glas ofzo. Ik heb al aangifte gedaan. Na een kort gesprek direct een foto op Facebook gezet, wie weet, misschien ziet iemand hem rijden. Wat ik toen nog niet wist was dat zo'n 6u eerder m'n Jetta nieuws was geworden in Wormerveer Plofkraak ABN AMRO wormerveer Een stel klootzakken vond het dus nodig onze hobby auto te stelen, achteruit tegen een beveiligde deur te rammen en daarna in de brand te steken. Dat allemaal nog zonder buit te maken ook! Niet alleen m'n vriendin en ik zijn hier goed ziek van, maar die vriendin en haar vriend welke de Jetta hadden geleend ook. Net als alle gedurpeerde in en om de plek van de kraak uiteraard. Wat een stelletje **&&@*@&***&@*#(@ Last edited by Archiebald : 01-05-2013 at 12:20. |
|
||||
|
||||
mooi klote ,wat zal het ook een rot gevoel voor je vrienden zijn
leen je een keer een auto ,gebeurt er dit voor jou niet leuk, zeker niet maar voor hun ook niet sterkte |
|
||||
|
||||
pfffffffffffff......
meer woorden heb ik er niet voor |
|
||||
|
||||
wat kuuutt zeg!
|
|
||||
|
||||
mooi klote indd!!
toen ik de auto voorbij zag komen op het nieuws zij ik nog tegen m'n ouders pff zo zonde, waarom moete ze daar nou een nette jetta coupe voor nemen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Das zwaar klote, hopelijk krijg je iets geregeld via de verzekering maar dat brengt je auto niet terug natuurlijk.
Veel sterkte
|
||||
|
||||
zo, lekker kut is dat.
Heb je wel aangifte gedaan? niet dat ze jou aanzien als de plofkraker..
|
||||
|
||||
Hopelijk krijg je voldoende geld van de verzekering om je hobby een doorstart te geven met een nieuwe hobbywagen
|
||||
|
||||
honden zijn t,
lijkt me ook niet de meest ideale auto voor dit werk, zonde man
Last edited by golfje_295.000 : 01-05-2013 at 13:05. |
|
|||
|
|||
De aangifte is wel meteen gedaan door die vriendin van me, die zelf ook nog eens agente is....
Verzekering? Sja, ik was WA verzekerd, heb nergens recht op dus...... |
|
||||
|
||||
Je enige hoop is dat de daders gepakt worden, dan kunnen er nog kosten op hen verhaald worden.
Verder is het gewoon zwaar klote! Ik zou dagen in een hoekje gaan liggen huilen als dit met mijn auto zou gebeuren..
|
|||
|
|||
Wat een stelletje klootzakken zeg
Jammer voor jou Ik weet dat niets je auto terug kan brengen Maar hopelijk kan ons medeleven met jou verdriet het toch wat verzachten En hopelijk ook dat je wat geld krijgt van de verzekering Je kan altijd waarborgfonds nog proberen mocht het niet bate Sterkte en succ6 |
|
||||
|
||||
Waarborgfonds is voor schade aangericht door andere motorvoertuigen.
Dit is gewoon enorm pech hebben want je gaat hier helaas geen cent voor terugzien.
|
|||
|
|||
Het verhaal lijkt wel een stukje uit een film, veel sterkte!
|
|
||||
|
||||
Quote:
al worden ze gepakt, dan nog krijg je niks terug.
|
||||
|
||||
"Als de dader bekend is, dan is het ook mogelijk om uw schade direct op die persoon te verhalen." (van http://www.wbf.nl/).
Dat zal dan wel dmv. een civiele procedure moeten, een advocaat kan je dat vast precies vertellen. |
|
||||
|
||||
en dan valt er weer niks te halen bij die persoon, hoop gezeik en 2 jaar verder krijg je 250 euro schadevergoeding. maar ik hoop niet dat dit geldt voor de eigenaar van de jetta.
|
|||
|
|||
Jeetje zeg, wat heftig!! Weer een dikke VW minder, veel sterkte met het verlies, en hopelijk heb je snel weer een andere hobbywagen! Al zal dat de Jetta niet kunnen vervangen...
|
|||
|
|||
Worst nightmare idd als je WA verzekerd bent.
|
||||
|
||||
Sterkte met het verlies, ik zag de beelden op de NOS en zei meteen van dat is zonde van die jetta dacht al herkend te hebben dat het om eentje van het forum ging.
Echter super balen |