Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Wielen en banden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 20-04-2013, 21:25
SvenFGTF's Avatar
SvenFGTF SvenFGTF is offline
Forum Regular

Default Banden met stretch monteren [omgeving Delft]

Ik ben op zoek naar een bedrijf of iemand die mij kan helpen met het monteren van mijn banden op mijn nieuwe velgen.

De banden zijn 205/40/18 en ze komen op 18 inch 9J velgen. Ik kan zelf geen bedrijf vinden die hier ervaring mee heeft of hier aan wil beginnen, en ik wil graag dat mijn velgen zonder krassen terug komen.
(ik heb wat slechte ervaringen gehad met een bedrijf die mijn gloednieuwe velgen hadden beschadigd met het monteren)

Iemand advies waar ik dit kan vinden? Omgeving van Delft, Zuid-Holland. Alvast bedankt!
Old 20-04-2013, 23:54
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>

Kan niet iedere bandenboer dat?

205-40 op 9j gaat zonder luchtkanon, gewoon hetzelfde als iedere andere band.

195-40 heb ik ook al een paar gezien dat zo ging zonder luchtkanon. (niet altijd)
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
Old 21-04-2013, 04:36
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by SvenFGTF
Ik ben op zoek naar een bedrijf of iemand die mij kan helpen met het monteren van mijn banden op mijn nieuwe velgen.

De banden zijn 205/40/18 en ze komen op 18 inch 9J velgen. Ik kan zelf geen bedrijf vinden die hier ervaring mee heeft of hier aan wil beginnen, en ik wil graag dat mijn velgen zonder krassen terug komen.
(ik heb wat slechte ervaringen gehad met een bedrijf die mijn gloednieuwe velgen hadden beschadigd met het monteren)

Iemand advies waar ik dit kan vinden? Omgeving van Delft, Zuid-Holland. Alvast bedankt!

Ik laat m'n banden altijd bij een turk in Rotterdam monteren aan de Mathenesserdijk.
Car center plus heten ze geloof ik. Die zijn daar wel in voor getrokken bandjes.
Reply With Quote
Old 21-04-2013, 08:40
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Ik ben daar ook eens geweest. Super aardige lui.
Old 21-04-2013, 10:48
SvenFGTF's Avatar
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Kan niet iedere bandenboer dat?

205-40 op 9j gaat zonder luchtkanon, gewoon hetzelfde als iedere andere band.

195-40 heb ik ook al een paar gezien dat zo ging zonder luchtkanon. (niet altijd)

Ik verwacht dat het niet een te groot probleem is inderdaad, maar de bandenboer waar ik het heb gevraagd wilde er niet eens aan beginnen.

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Ik laat m'n banden altijd bij een turk in Rotterdam monteren aan de Mathenesserdijk.
Car center plus heten ze geloof ik. Die zijn daar wel in voor getrokken bandjes.

Klinkt goed, dan ga ik daar eens langs deze week. Ziet er echt uit als een lugubere turkentent zo, maar als je een goede ervaring hebt, dan neem ik aan dat het goed zit!
Old 21-04-2013, 11:03
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life

Onderschat de turken niet. Een hoop turken weten nog wat service is. Een hoop nederlandse ondernemers kunnen nog een hoop leren van deze medelanders.
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
Old 21-04-2013, 17:39
SvenFGTF's Avatar
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Jeff
Onderschat de turken niet. Een hoop turken weten nog wat service is. Een hoop nederlandse ondernemers kunnen nog een hoop leren van deze medelanders.

Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in, ik bedoelde meer het feit dat het een klein zaakje weggestopt in een woonwijk lijkt te zijn. Ik weet dat het niet altijd handig is, maar ik laat mij meestal toch leiden door de eerste indruk die een zaak mij geeft
Old 22-04-2013, 12:18
Gertjan's Avatar
Married to PC

Het ziet er wel een beetje luguber uit ja, maar het zijn echt super aardige lui daar inderdaad.
Als je tegen die jonge knul zegt dat je gestuurd bent door die kerel met z'n lage Jetta weet ie ook wel wie ik ben
Reply With Quote
Old 22-04-2013, 20:56
golfrider26's Avatar
golfrider26 golfrider26 is offline
Forum Regular

in ridderkerk zit ook een bedrijf die getrokken banden doet, maar helaas ben ik even vergeten hoe dit bedrijf heet. maar als ik het weet zal ik het posten. het zit ergens in donkersloot rikkerkerk. misschien dat iemand dat hier weet hoe het bedrijf heet
Reply With Quote
Old 22-04-2013, 21:21
eddiea eddiea is offline
VW Enthousiast

J&R cardesign aan de tinstraat in Ridderkerk
Reply With Quote
Old 29-04-2013, 16:08
SvenFGTF's Avatar
Forum Regular

Om nog even verslag te doen, ik ben zaterdag langs geweest bij Car Center Plus in Rotterdam. Een ervaring om nooit te vergeten want de zaak stond vol met 15 turken die allemaal een mening hadden, een manier van een zaak runnen die ik nog nooit heb meegemaakt. Maar na wat geouwehoer heeft hij ze er toch netjes opgelegd voor mij.
Hij wilde mij op mijn hart drukken dat de banden zo niet horen, maar na zijn zegje te hebben gedaan heeft hij mij toch geholpen.

1 ding is zeker en dat is dat klant = koning zeker bovenaan staat in deze zaak, alles werd uit de kast getrokken om mij te helpen en ik vond het niet duur.
Old 29-04-2013, 22:20
Gertjan's Avatar
Married to PC

Quote:
Om nog even verslag te doen, ik ben zaterdag langs geweest bij Car Center Plus in Rotterdam. Een ervaring om nooit te vergeten want de zaak stond vol met 15 turken die allemaal een mening hadden, een manier van een zaak runnen die ik nog nooit heb meegemaakt. Maar na wat geouwehoer heeft hij ze er toch netjes opgelegd voor mij.
Hij wilde mij op mijn hart drukken dat de banden zo niet horen, maar na zijn zegje te hebben gedaan heeft hij mij toch geholpen.

1 ding is zeker en dat is dat klant = koning zeker bovenaan staat in deze zaak, alles werd uit de kast getrokken om mij te helpen en ik vond het niet duur.

Mooie zaak he
Reply With Quote
Old 30-04-2013, 20:42
SvenFGTF's Avatar
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Mooie zaak he

Zeker weten!
Old 30-04-2013, 21:00
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Geweldig, hebbie niet even een fotootje gemaakt van de 'situatie'
Golf Rallye
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
Old 02-05-2013, 22:59
Icey's Avatar
Icey Icey is offline
VW Enthousiast

heb toevallig vandaag ook mn nieuwe set laten monteren
215-35-18 op 9,5j achter

Reply With Quote
Old 19-05-2013, 22:08
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur

Quote:

Ow heerlijk, doet me denken aan de tijd dat ik bij van Oorschot in Vlissingen werkte, altijd 5 man die voor de koffie en koeken kwamen en zich overal mee bemoeiden, maar als het er op aan kwam vlogen ze allemaal voor je, iedereen werd gelijk geholpen, iedereen betaalde hetzelfde
Reply With Quote
Old 19-05-2013, 22:15
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Zo is mijn APK adres ook. Zwerven altijd een aantal onduidelijke figuren door de garage maar alles kan en mag en iedereen word geholpen.
Reply

Posting Rules