|
||||
|
||||
Banden met stretch monteren [omgeving Delft]
Ik ben op zoek naar een bedrijf of iemand die mij kan helpen met het monteren van mijn banden op mijn nieuwe velgen.
De banden zijn 205/40/18 en ze komen op 18 inch 9J velgen. Ik kan zelf geen bedrijf vinden die hier ervaring mee heeft of hier aan wil beginnen, en ik wil graag dat mijn velgen zonder krassen terug komen. (ik heb wat slechte ervaringen gehad met een bedrijf die mijn gloednieuwe velgen hadden beschadigd met het monteren) Iemand advies waar ik dit kan vinden? Omgeving van Delft, Zuid-Holland. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Kan niet iedere bandenboer dat?
205-40 op 9j gaat zonder luchtkanon, gewoon hetzelfde als iedere andere band. 195-40 heb ik ook al een paar gezien dat zo ging zonder luchtkanon. (niet altijd)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik laat m'n banden altijd bij een turk in Rotterdam monteren aan de Mathenesserdijk. Car center plus heten ze geloof ik. Die zijn daar wel in voor getrokken bandjes. |
|
||||
|
||||
Ik ben daar ook eens geweest. Super aardige lui.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik verwacht dat het niet een te groot probleem is inderdaad, maar de bandenboer waar ik het heb gevraagd wilde er niet eens aan beginnen. Quote:
Klinkt goed, dan ga ik daar eens langs deze week. Ziet er echt uit als een lugubere turkentent zo, maar als je een goede ervaring hebt, dan neem ik aan dat het goed zit!
|
||||
|
||||
Onderschat de turken niet. Een hoop turken weten nog wat service is. Een hoop nederlandse ondernemers kunnen nog een hoop leren van deze medelanders.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in, ik bedoelde meer het feit dat het een klein zaakje weggestopt in een woonwijk lijkt te zijn. Ik weet dat het niet altijd handig is, maar ik laat mij meestal toch leiden door de eerste indruk die een zaak mij geeft
|
||||
|
||||
Het ziet er wel een beetje luguber uit ja, maar het zijn echt super aardige lui daar inderdaad.
Als je tegen die jonge knul zegt dat je gestuurd bent door die kerel met z'n lage Jetta weet ie ook wel wie ik ben |
|
||||
|
||||
in ridderkerk zit ook een bedrijf die getrokken banden doet, maar helaas ben ik even vergeten hoe dit bedrijf heet. maar als ik het weet zal ik het posten. het zit ergens in donkersloot rikkerkerk. misschien dat iemand dat hier weet hoe het bedrijf heet
|
|
|||
|
|||
J&R cardesign aan de tinstraat in Ridderkerk
|
|
||||
|
||||
Om nog even verslag te doen, ik ben zaterdag langs geweest bij Car Center Plus in Rotterdam. Een ervaring om nooit te vergeten want de zaak stond vol met 15 turken die allemaal een mening hadden, een manier van een zaak runnen die ik nog nooit heb meegemaakt. Maar na wat geouwehoer heeft hij ze er toch netjes opgelegd voor mij.
Hij wilde mij op mijn hart drukken dat de banden zo niet horen, maar na zijn zegje te hebben gedaan heeft hij mij toch geholpen. 1 ding is zeker en dat is dat klant = koning zeker bovenaan staat in deze zaak, alles werd uit de kast getrokken om mij te helpen en ik vond het niet duur.
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie zaak he |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten!
|
||||
|
||||
Geweldig, hebbie niet even een fotootje gemaakt van de 'situatie'
|
||||
|
||||
heb toevallig vandaag ook mn nieuwe set laten monteren
215-35-18 op 9,5j achter |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow heerlijk, doet me denken aan de tijd dat ik bij van Oorschot in Vlissingen werkte, altijd 5 man die voor de koffie en koeken kwamen en zich overal mee bemoeiden, maar als het er op aan kwam vlogen ze allemaal voor je, iedereen werd gelijk geholpen, iedereen betaalde hetzelfde
|
|
||||
|
||||
Zo is mijn APK adres ook. Zwerven altijd een aantal onduidelijke figuren door de garage maar alles kan en mag en iedereen word geholpen.