|
||||
|
||||
Kever 1200 uit 1963, restauratie object
Hierbij bied ik mijn VW 1200 uit 1963 te koop aan. Een jaar of 6, 7 geleden gekocht als restauratie object, maar ligt nu al zo'n 5 jaar stil.
Ik wil kijken of er animo voor is en 'm van de hand te doen. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb ik weinig keuze en blijft ie gewoon waar die staat Even wat feiten; - Origineel NL geleverd in 1963. - Matching numbers (!) - Chassis is reeds bij de RDW geweest om te schouwen, ik had maar één kentekendeel. Oude kenteken kan gebruikt worden. - Stalen schuifdak (nieuwe optie in augustus '63, deze is van september). - 99% Compleet - Chassis reeds gerestaureerd, remmen, schokbrekers etc vervangen - Chassis gestraald, in epoxy gezet en zwart gespoten (professioneel) - Vooras, tank, koelhuis en diverse andere grote dingen ook gestraald, en gespoten - Spindels laten reviseren - 2e extra interieur aanwezig - harde 63er achterklep aanwezig (brede kentekenverlichting en met kruk!) - de originele motor is deels alweer opgebouwd - Carrosserie dient nog gelast te worden, hier is nog nooit aan gelast en de bekende plekken zijn zoals altijd slecht. Bij aanschaf; Project topic; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12397 Brengen is in overleg mogelijk. Meer foto's op aanvraag. (hier niet tot m'n beschikking) Bezichtigen in Elshout (stalling) Richtprijs; 2500 euro --> 2000 euro
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 21-04-2013 at 08:45. |
|
||||
|
||||
Up! Over de prijs valt altijd te onderhandelen
|
||||
|
||||
Van mij mag de advertentie weg hoor Gijs ;-)
Binnenkort zal ik mij gaan bezig houden met deze dame weer rijdend te maken.
|
||||
|
||||
kan dicht dus?
|