|
||||
|
||||
waarvoor dienen deze plaatjes?
hallo.
ben van de week begonnen met de bodem van mijn golf 1 kaal te halen,maar nu kwam ik er achter dat er in de bodem van die ronde deksels zitten in gekit. er zitten er 2 in de reserve wiel bak. 1 tje in de bodem terhoogte van de pendalen en 1te die je normaal onder de stoel zit . zijn deksels van ongeveer zon 12 cm doorsnede ofzo. waarvoor dienen deze en kan ik deze in der tijd zo nodig vast lassen in plaats van kitten? alvast bedankt :biggrin: |
|
||||
|
||||
goeie vraag...maar helaas geen idee...mischien een productie hulpmiddel ofzo...geen idee
|
|
|||
|
|||
Miss een foto zou kunnen helpen
Dan kunnen we er eens naar kijken he |
|
|||
|
|||
vangt misschien wringing op in je koets?
of kan je eruit halen als je auto vol water staat? gokjes hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
zelf dacht ik ook al zo. en voor water weg te laten lopen is het geen goede optie ze zaten namelijk nog redelijk vast. misschien nog meer ideeen? |
|
||||
|
||||
op etka noemen ze het een deksel van 136 mm
|
|
|||
|
|||
Quote:
deze zijn inderdaad om water weg te laten zover ik weet,maar kan t ook mis hebben |
|
||||
|
||||
De Golfjes uit die tijd werden niet gespoten maar ondergedompeld in een verfbad : door die gaten kon de verf weglopen is mij ooit door een oude rot van VW verteld .
|
|
||||
|
||||
Maar de deksels zelf zijn ook in kleur, plus de kitrand eromheen
|
||||
|
||||
Daar gaat mijn theorie ...
|
|
||||
|
||||
In mijn 85/86'er golf 2 diesel zaten die ook, maar ik geloof dat ze daar gewoon in zwarte plastic waren en niet in kleur!
|
|
||||
|
||||
over dat verf dompel bad dat kan nog wel is waar zijn nu je dat zegt.
want ze zitten overal geplaatst waar de bodem het laagst is ,en misschien zijn die dingen gewoon standaard in kleur al aangevoerd en hebben ze deze er later gewoon in gekit want de kit laag is gewoon grijs maar er zit ook een soort van bruine lijm overheen ik denk dat ik het al gevonden heb. wat ik nu ook ga doen is mooi de randen die normaal bedoelt waren voor de kit er af zagen end an de deksels er mooi in las dan word het 1 geheel en gaat het ook nooit meer roesten onder zon rand. alvast bedankt gr fraNK |
|
||||
|
||||
ik denk ook dat ze dienen om water weg te laten lopen
en ze zitten wsl vastgekit om het omgekeerde tegen te gaan (gok ik) |
|
||||
|
||||
in mijn golf cabrio uit 1979 zitten ze ook, en dichtlassen leek mij ook het mooiste, heb het nog niet gedaan maarja
|
|
||||
|
||||
afwateringsgaten, je golf 2 heb ze ook
|
||||
|
||||
die deksels zijn inderdaad om vloeistof te laten lopen
maar geen verf maar ontvetter daarna worden de bodys gekit en dan in de grondverf en daarna in de kleur gespoten