|
|||
|
|||
Techniman
Hallo allemaal,
Weer een nieuw forummember aan boord: ik ben Sander (35) uit Numansdorp. Na aardig wat verschillende auto's te hebben gereden ben ik uiteindelijk aangekomen bij mijn laatste aanwinst. Aangeschaft omdat ik mijn bedrijfsauto moest inleveren... Na een kort zoektochtje naar diverse auto's (w.o. Peugeot 407, Renault Laguna, Volvo V50), is de keuze dus gevallen op een Passat 3BG. Menigeen kent deze auto al, het is namelijk de Passat 'van' Gijs. Auto's konden me eigenlijk nooit echt heel erg boeien, maar met deze mooie bolide was het liefde op het eerste gezicht en is mijn interesse gewekt om me meer te verdiepen in techniek en onderhoud van deze vierwieler! Ik heb een (bouw)technische achtergrond maar autotechniek is toch een heel ander fenomeen. Wel heel interessant, ik zou best meer kennis hiervan willen hebben. Met dit forum komt dat vast in orde. Komend jaar heb ik nog een stevige verbouwing van ons huis af te maken, daarna wordt het volledig qualitytime met de Passat (en het meisje natuurlijk;-)!!! |
|
||||
|
||||
Welkom Sander! :-)
|