|
||||
|
||||
verlichting caddy mk1
Nu heb ik vandaag mijn verlichting achter gemonteerd en aangesloten.
Ik heb de massa draadjes (2 aan beide kanten) goed opgeschuurd en vast gezet met nieuwe schroeven. Bij de linkerkant doet mijn rem/achteruitrijlicht het perfect. Maar aan de rechterzijde blijft alles dood?? Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb ze aan de rechterzijde wel aangesloten, maar ik hou 1 stekkertje over. Die kan ik nergens meer kwijt. Aan de linkerzijde hou ik er een aantal over, maar dat is volgens mij nog van de kabelboom van de trekhaak als ik me niet vergis.
|
|||
|
|||
Heb je al met een multimeter gekeken? (voor de linkerkant)
Overigens is links en rechts een andere zekering als het goed is. Wat betreft de extra stekker. Je hebt nu licht, remlicht en knipperlicht rechts? Volgens mij heeft er nooit achteruit rij licht op gezeten. Dus dit is wel vreemd.. |
|
||||
|
||||
Nog steeds niet opgelost Alle zekeringen nagekeken, die zijn allemaal goed. De linkerkant achter doet alles het. Licht, remlicht, knipperlicht en achteruitrij licht. De rechterkant blijft alles dood?
|
|||
|
|||
Misschien rare vraag, maar de draadjes die je links overhoud, zijn dat niet de draden die je door moet verbinden voor de lichten rechts?
Volgens mij heeft mijn steilheck 2f dat nemelijk wel zo zitten. Dat er vanaf het linker licht een kabelboompje naar rechts gaat. Geen id of caddy dat ook heeft, maar check het maar. Succes man.
|
||||
|
||||
bij een golf 2 verbind je in ieder geval stekkers door. Ook zit in die kabelboom de stekers voor je kenteken verlichting.
Mss dat je er iets mee bent. En meten is weten. Grtz Jel
|
||||
|
||||
als het op de ene kant wel doet en alles op de andere kant niet zou je zeggen dat er gewoon geen massa op de lichtunit zit
dus anders even draadje voor draadje opmeten met de massa op de auto en kijken of er spanning op staat |
|
||||
|
||||
bedankt voor de tips! Ga eerst kijken naar alle stekker verbindingen ja. Misschien in alle haast iets niet aangesloten. Massa zou kunnen, maar de caddy heeft 2 appartje massa draden en die heb ik helemaal opgeschuurd en met nieuwe schroef vast gezet. Je zou zeggen dat het dan niet meer aan de massa kan liggen toch?
Ik zal ook meteen de Multi meter erbij pakken.
|
||||
|
||||
gelukt !! Danku voor de tips De kabelboom van de rechterkant lag ergens op de bodem ver uit het zicht, dus die heb ik nooit meer gezien!
Licht, remlicht, knipperlicht (alarmlichten), achteruitrijlichten. Alles werkt weer
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok, weer 1 defect gevonden. Mn rechter remlicht is nu kapot. Lampje zelf doet het wel, maar gaat niet feller branden bij remmen.
Tevens heb ik voor mijn kapotte lamp vervangen. Ik heb er nu 2 dure osram lampen in zitten en voor doet alles het nu perfect
|
||||
|
||||
5W lampje zit erin?
|
||||
|
||||
Geen idee, lampje zat erin bij aankoop en toen deed alles het.
Vorige week heb ik remlicht ook zien branden, dus waarom die het nu niet doet
Caddy mk1 project Last edited by Bernhard : 10-05-2013 at 11:38. |