|
||||
|
||||
richard3golf
hallo mensen,
ik ben richard bergsma en ben nieuw hier ik kom uit het koude noorden, oosterwolde, friesland heb sinds afgelopen zondag een golf 3 gekocht. het is een 1.8 benzine rollingstone uitvoering uit 1995. deze is niet helemaal standaard meer en er gaat vast nog wel meer veranderen foto's volgen nog. gr richard |
|
||||
|
||||
welkom , heb je foto's
|
||||
|
||||
en ja hoor hier zijn ze dan.
wel kutqualiteit maarja het is telkens zulk kutweer en ben ziekgeweest dus nog geen tijd voor gehad. en de velgen voor de winter
|
||||
|
||||
nou had deze week me winterbanden gekregen dus zou ik er zaterdag even onder doen maar het is al te laat ...
nee valt mee jongens. gleed bij mij voor het huis tegen een opstaande rand van de stoeprand dus lichte schade aan de velg en het wiel staat nu bijna tegen de wielkast aan. dus verwacht een kromme draagarm. dus zal hem zaterdag even op de brug duwen dan zien we wel.
|
||||
|
||||
Welkom met je Golf!
Shit he,da's gelijk al schade,balen!
|
|||
|
|||
Mooie wagen heb je.
nog welkom hier! succes met alles.
|
||||
|
||||
ja zal binnenkort even goede foto's maken want dit ziet er ook niet echt uit he:P
|
||||
|
||||
zo, vandaag even de draagarm vervangen en het is weer klaar. was nogal een klus want het zat allemaal nogal vast.
gelijk ook maar even me winterwielen gemonteerd dus nu maar hopen dat het niet weer gebeurt
|
||||
|
||||
zo, snel even een fototje gemaakt om ze laten zien hoe hij er nu bijstaat
|
||||
|
||||
nu net terug van ureterp om me wielen te ruilen met bijbetaling tegen een setje porsche cup 3 wielen,
zelfde eigenschappen als de rs4 maar vind deze toch mooier. nu alleen nog even een setje adapters vinden in de goede maten had in de planning om de randen te polijsten en de harten wit. maar het is nog geen zomer dus nog genoeg tijd hier alvast wat foto's van de adverteerder groeten
|
||||
|
||||
plannen met de velgen zijn veranderd, ze worden helemaal wit want dat polijsten vind ik vervelend en als ik het wel wil doen breng ik ze anders wel een keer weg maar deze zomer worden ze gewoon hooglans wit. zijn inmiddels geschuurd en zal binnenkort de binnenkant vast wit spuiten en dan wachten op zomerbanden dan pas de buitenkant anders ben ik bang voor beschadigingen op de rand.
verder denk ik eraan om een ombouw set naar 5x100 eronder te gooien i.p.v. adapters, maar weet nog niet helemaal wat ik dan allemaal nodig heb en of dit zo 1,2,3 past dus als er mensen zijn met meer info of eventueel ook al alle onderdelen die ervoor nodig zijn dan zou dat mooi zijn. ook heb ik een complete ombouwset elecktrische ramen gekocht, dat moet ik nog even erin bouwen. en binnenkort heb ik andere achterlichten want een maat van me heeft helder roodwit en die wil led en ik wil net andersom dus die ruil ik binnenkort even om. nog even een paar foto's
|
||||
|
||||
zo, even stil geweest maar niet stil gezeten:P
heb me porsche inmiddels verkocht en heb orginele seat cupra's gekocht van het eerste model. deze zouden zilvergrijs worden maar heb besloten om ze te polijsten en de binnenkanten hooglangs zwart te spuiten bandjes net ook besteld, 165 40 16 zoals ik ze kocht en als ze gepolijst zijn ook is er een steenslagbra onderweg en die zal denk ik morgen binnenzijn. heb ook een nieuwe orginele grill gekocht die ik even zal spuiten in kleur en het embleem zwart. dan ook meteen even me koplampen modificeren:P haal de xenon eruit en er komt gewoon spul in, altijd last van opstartproblemen dus geen zin meer in binnenkort zal ik ook even me schade aan de achterkant naast de klep herstellen en de hele auto even poetsen. en nog even een fototje van de andere achterlichten. nou dat was het weer voorlopig maar dan zijn we in iedergeval klaar voor 17 april
|
||||
|
||||
zo de velgen zijn inmiddels klaar en rij er nu op maar bevalt me niet, ze zijn te klein dus gaan in de verkoop en gaa nu kijken voor wat anders
dus bij deze ook even de link naar de advertentie, misschien iemand die geintresseerd is:P http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=84768
|
|||
|
|||
ik denk dat de bandenmaat ook te klein is voor de golf 3 . maar leuke wagen heb je, ik ben benieuwd welke velgen je neem nu. brede bbs rs met zwart hart lijk mij persoonlijk een mooie set
|
||||
|
||||
hallo hallo.
en ja hoor, het is weer zover, ik heb weer andere velgen heb van het weekend de cupra's verkocht en vandaag een setje borbet b1 opgehaald. 9 j rondom en helemaal zwart, misschien in de toekomst nog eens het randje polijsten maar dat is nog lang niet zeker hier dan nog even een paar foto's die ik snel even heb gemaakt met de telefoon. deze staan wat beter dan de cupra's maar had liever gehad dat hij achter wat meer uitstak, denk achter een spacer erbij of voor een setje van 7,5 j zoeken
|
||||
|
||||
hallo mensen, vandaag druk bezig geweest met de auto en heb aardig wat werk verzet, alleen niet kwa uiterlijk
heb vandaag vervangen/vernieuwd: nieuwe stabilisator rubbers voor nieuwe carterpakking nieuwe oliefiltersteun pakking nieuw oliefilter/olie nieuw voorste deel uitlaat/ middelste en me orginele demper met sierstuk er weer opgezet, vond ik mooier dan zo'n brede dtm-style ding een mooi mk3 stickertje op het achterraam en heb hem even getrakteerd op een mooie wasbeurt. hier nog even wat foto's, ook van een maat van me
|
||||
|
||||
Topic doorgespit, je "achternaam" komt me bekend voor.
Nette mk3 hoor en de randen van de borbets polijsten zou hem niet misstaan. Mooie klep trouwens en hou hem mooi rood heh! Greetz |
|
||||
|
||||
jaja mooi rood is niet lelijk:P
van de winter ga ik de randen polijsten en de harten hoogglans zwart spuiten. maar dan wil ik eerst 7,5j velgen voor vinden van zelfde type achterklep vind ik wel leuk maar heb liever een met zo'n cult edition lijst, met het slot aan de onderkant, dus wel een strakke lijst. vind dit een beetje omslachtig om de achterklep open te krijgen, vooral als je je handen vol hebt, het is geen showauto voor mij gegroet
|
||||
|
||||
misschien als je dat van plan bent in de winter de harten ipv zwart in de kleur van je golf te spuiten zal ook wel dik staan denk. Ja ik ken die handicap van een strakke klep, irritant maar ja wie mooi wil zijn.....succes met updaten igg
Greets |
|
||||
|
||||
een beetje zoals deze, die koplampen vind ik ook vet, miss ook nog wel eens in de toekomst