|
||||
|
||||
Zeer mooie Golf 2 GTI G60 op Marktplaats
Ik kwam deze mooie Golf 2 Gti G60 vandaag op marktplaats tegen! Heeft ooit prijzen gewonnen staat er?
Last edited by JR : 25-05-2005 at 08:49. |
|
||||
|
||||
Ik ben op heel wat meetings geweest ,maar ik ken hem absoluut niet,als hij echt 2 keer mooiste golf van nederland is geweest moet ik hem wel een keer gezien hebben.
|
|
||||
|
||||
hmmm ook nog nooit gezien, maar dat zegt niet zoveel
vind het trouwens niet echt "mooiste golf van nederland" materiaal, maar kan aan mij liggen |
|
||||
|
||||
Ken de auto wel, heb hem een paar keer gezien op de meeting. Maar met van die blauwe achterlichten scoor je zeker geen punten
|
||||
|
||||
ach tis ook maar een klein dorpje hier in de buurt he nederland...
|
||||
|
||||
walg...velgen en lampjes en uitlaat...walg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het er ook niet uitzien... helemaal die achterlichten ( ) niet!!! Zou nog eerder me eigen auto verkiezen tot mooiste van nederland dan deze!!! En nee, de mijne is het ook niet waard die titel :p:p:p
|
||||
|
||||
iedereen heeft een andere smaak kwa auto styling, laat die mensen in hun waarde als ze dat mooi vinden
|
||||
|
||||
Totaal onbekende auto...Vind alleen de achterlichten een beetje storend (netjes he...)
|
||||
|
||||
zo, ff 60pk erbij getuned... da's nogal, vraag me af hoe hij dat gedaan heeft!
|
||||
|
||||
heeft niets te maken met mensen in hun waarde te laten...t is een bevinding na een uitspraak...deze knaap zet er neer dat ie al 2x!!! de mooiste golf van nl heeft gehad...met deze wagen..wat pure onzin is..
|
||||
|
||||
Misschien is Nederland een klein plaatsje Ã*n Nederland....Dan istie vast het mooiste van de club :p
|
||||
|
||||
zie een paar post naar boven mark...ik had zelfs een plaatje van de routeplanner erbij...
|
||||
|
||||
Ow sorry...Plaatje deed het niet, en dacht dat je bedoelde dat het een klein plaatsje was waar hij weg kwam...
|
||||
|
||||
HEB NOG NOOIT ZO EEN MOOIE 2 GEZIEN....NOT....
wat een klets yo...ken hem niet eens ....anders had ik hem echt wel op een meet gezien.... mooiste van nl...dan is die van mij de mooiste van de wereld zeker!!!!! |
|
||||
|
||||
Iedereen heeft een verschillende smaak mensen, houdt daar rekening mee.
Okee, t'is misschien de mode van 7 jaar terug maar wat nog? Ken een ander forum die dit waarschijnlijk helemaal geweldig vinden. Dunne bumpers, originele achterlichten en andere wieltjes zijn niet zo duur, denk dat dit wel een auto is die (na iets aanpassingen) zeker wel in de prijzen kan vallen. Als je nagaat dat zelfs mijn kever een klein prijsje heeft gewonnen.... |
|
||||
|
||||
Quote:
na wat aanpassingen idd zowieso de velgen en die blauwe smurfenlampen eruit, das al beter..... maja ieder z'n eigen smaak gelukkig |
|
||||
|
||||
zeker niet de mooiste. Zou zoiets zijn als ik in mijn advertentie zou zetten dat ik de enige C2's op de wereld zou verkopen....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je dat nou weer zeggen... :frown: :p :biggrin:
|
||||
|
||||
ik bedoel er verder helemaal niets mee, ads. worden altijd mooier gemaakt dan ze werkelijk zijn. Bij mij natuurlijk niet, maar dat spreekt voor zich
|