|
||||
|
||||
golf 1 kleine achterlichten 1100 euro
http://link.marktplaats.nl/667160650
niet onaardig vlgs mij |
|
|||
|
|||
Heb ik wel een zien staan, ziet er wel goed uit. Op 1 wielrand na. Maar dat staat ook in de advertentie.
|
|
||||
|
||||
Nee was niet alleen de wielrand. Om het mooi te maken zat er meer laswerk aan. Had de man al gemaild.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met 'mooi'? Want voor z'n prijs vind ik dit niet slecht: nieuwe APK en een spatbordrand. Gezien de APK zullen de dorpels en bodem nog wel redelijk zijn toch?
|
|
||||
|
||||
Tsjeh, dat weet ik ook niet precies wat hij daarmee bedoeld maar dit was zijn reactie letterlijk op mijn vraag hoe het zat buiten de spatbordrand om.
Het betreft spatbord rand dat als aandachtspunt voor volgende keuring over bijna 2 jaar. Verder heeft de auto meerdere plekjes, wanneer u de auto helemaal strak wilt hebben vergt het inderdaad laswerk. Distributieriem is twee jaar geleden vervangen, bij de laatste keuring is de rechter voorvering vervangen. Ik gebruik de auto dagelijks voor een klein stukje naar mijn werk, heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Mijn ex-golf 1 had ook roest rondom, kofferbak, dorpel was een stukje weg gerot. Dit was dusver geen apk afkeur dus als er al staat dat er meerdere plekken zijn dan is het in het echt meestal erger. Ondanks dat is 1100euro niet veel geld maar tegenwoordig komen er uberhaupt nauwelijks nog mensen voor kijken. |
|
||||
|
||||
Volgens mij klopt het kenteken niet met 1980 - of wel?
|
||||
|
||||
Volgens VWE is afgifte in nederland van dat kenteken in 1980
Kenteken Datum eerste toelating 07-06-1980(32,9 jaar) Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-04-2010(3,0 jaar) Datum eerste afgifte Nederland 07-06-1980(32,9 jaar) Status kenteken Geldig |
|
|||
|
|||
Origineel Nederlands maar pas in 1982 platen aangevraagd? Misschien heeft die tijden in showroom gestaan
|
|||
|
|||
@powah: aha, ik snap 'm. Ik denk dat het geen gekke koop is voor €1100,-. Ik vind het wel wat Maarja, er staat al genoeg voor de deur en mocht er iets bij komen dan wordt het wel een mk1, maar dan ws. een cabrio.
@CAR-POOL: ik denk dat ie z'n kentekenpapieren is kwijt geraakt. 'Vroeger' kreeg je toen een compleet nieuw kenteken. |
|
|||
|
|||
Deze was tijdje geleden nog in zeer goede staat verwacht nu ook niet dat veel slechter, als kenteken van 1982 kun je weer bij de RDW origineel kenteken aanvragen toen die nieuw werd gekocht van 1980
|
||||
|
||||
als hij in de buurt stond was ik eens gaan kijken
|
|
|||
|
|||
Zo groot is NL toch niet?