|
||||
|
||||
nieuw hier
hallo mensen hier op de site,
na lang zoeken en speuren op internet, dan toch eindelijk: word over 2 weken eigenaar van een polo G40 genesis uit 93'. auto heeft 97.000 km gelopen. van binnen en buiten superstrak. een originele nederlander (op kenteken aantoonbaar). helemaal origineel op booskijker en 15'' sportvelgen na. bbs'jes krijg ik erbij. zelfs de originele radio zit erbij m.v.g. Geert (iemand die hopelijk veel plezier met zijn VW gaat beleven) |
|
||||
|
||||
Foto??
|
|
|||
|
|||
Welkom, ik hoop dat je em origineel gaat houden?
|
||||
|
||||
dat is ie al niet meer
|
|
||||
|
||||
welkom en veel plezier hier
|
|
||||
|
||||
Welkom, ik hoop dat je em origineel gaat maken, en houden..
|
|
||||
|
||||
da,s wat anders
ben dan misschien wel ziek maar wakker ben ik altijd..:biggrin: |
|
||||
|
||||
dit is 'm.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ziet er wel netjes uit, ik hoop dat je de booskijker eraf haalt
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, en wat matheo zegt, booskijker mag er wel af, en de ori velgen vind ik persoonlijk ook mooier. Heel leuk karretje verder Heb je er nog plannen mee of blijft hij zo ongeveer?
|
||||
|
||||
in ieder geval booskijker eraf halen en die bbs'jes eens flink opknappen. heel misschien in toekomst een schroefset eronder, maar verder lekker origineel houden en lekker mee toeren...
lin bedankt he voor de uitleg jullie misschien nog ideetjes??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, Die voorspoiler zeker laten zitten..........very smooth !! (Ibizi Cupra toch ???) En lekker laag ja !!!!! Good luck ermee. Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
welkom!!
polootje ziet er netjes uit! en die kilometerstand! man, das lekker zeg!!
|
||||
|
||||
booskijker lekker laten zitten en lekker naar beneden met die polo
|
|
||||
|
||||
juist die schroefset erop..
ik heb er zelf ook een schroefset van kw onder zitten en da,.s super geil met zo,n wagentje hoor.. alleen ben ik niet zo,n fan van die orginele bbsjes.. maar orgineel zijn ze heel leuk, en je hebt geluk met zo,n kilometerstand.. |
|
||||
|
||||
kijken of die werkt hoor. dit is mijn oude genesis ook met schroefset en rsl |
|
||||
|
||||
Mooi ding! Booskijker mag er wel af.. heb zelf een maandje met zo'n ding rondgereden en vond het geen porum.. maja, ieder z'n smaak!
KMstand is ook erg lekker, maar kan hard gaan hoor.. heb die van mij nog geen jaar en is al 14.000 km bij gekomen (gekocht met 90dkm)
|
||||
|
||||
Hee Geertje, weg gevonden
En dat ie origineel blijft, daar zorg ik wel voor
|
|||
|
|||
Das geen cupra spoiler toch? Lijkt meer op een renault spoilertje.. espace schat ik zo?