|
|||
|
|||
Joel_V6
Ik ben Joël
En ik kom uit België. Zal even mijn auto voorstellen. Is een Mk4 2.8 V6 4 Motion van 2000. het is een zwarte met grijs/zwart stof. Opties: - Automatische airco - Boordcomputer - Cruise control - OEM xenon koplampen + ruitensproeiers - 4 elektrische ramen - Elektrische spiegels - Houtinleg - Sportzetels in stof - 3 spaken OEM sportsuur -.............. * K&N luchtfilter * Eibach vaste veren Plannen: - Airlift airride + V2 Management ---> !Done! - Pinkermodule ---> !Done! - Bagetten met SML's - Embleemloze gril, maar is nog vraagteken - W8 verlichting "Next to come"!! 2013 - Japanse kleine linker spiegel ---> !Done! - Zwart VW logo en golf logo achteraan verwijderen ---> !Done! - detailen lak ---> !Done! - Setje 18" Klutch Republik SL14 in 9,5j rondom ---> !Done! - Kassen rollen ---> !Done! - Achterste ruitenwisser verwijderen + glazen dopje ---> !Done! - Led nummerplaatverlichting ---> !Done! Latere toekomst plannen: - Respray (Originele kleur) - Sportstoelen of R32 Mk4 interieur of Schalensitze - Interieur overtrekken in leder (Kleur : cognac is mijn voorkeur) - Carbon decor of piano zwart "Next to come"!! 2013 - R32 versnellingspook met hoes "Next to come"!! 2013 - Sportstuur RAID met airbag "Next to come"!! 2013 - Alle boxen veranderen door een beter setje - Navigatie met groot scherm (liefst OEM) - Mss volledig R32 of R-Line. - R32 Mk4 (US) achterlichten OEM ---> !Done! - R32 pedalen en voetplaat "Next to come"!! 2013 - Wolfsburg mattenset ---> !Done! - Alu. deurpinnen "Next to come"!! 2013 - Motorisch : * Collector, * BMC airbox, * Turbokit (plans : 400 - 500 Hp), * Other exhaust, Revisie, .... Last edited by Joel_V6 : 20-05-2013 at 21:42. |
|
|||
|
|||
De Mk4 staat nu bij Rob van Dub Supplies.
Dit voor de updates die in plannen en toekomstige plannen staan, onder Done. The wheels Hier wel op een Eos, maar dit is een voorbeeld picture Last edited by Joel_V6 : 20-05-2013 at 21:50. |
|
|||
|
|||
Toch altijd weer leuk hoe jullie sommige onderdelen aan een auto benamen:
Bagetten met sml..... Leuke golf verder hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja is het verschil van Nederlands en Vlaams he LOL Ik heb hem terug van Dub Supplies 28 of 29 mei |