|
|||
|
|||
T5 .. kopen of laten?
Heren,
Ik heb de kans om een t5 te kopen voor de prijs van 2000 euro. Natuurlijk is er iets mis.. het voertuig heeft een Joint De Culasse. Km stand 300 000 km, 2.0 tdi. Wat denken jullie? Kan dit een fijne hobby worden of |
|
||||
|
||||
joint de culasse>koppakking,die hebben wel meer voertuigen
iets meer info?al denk ik dat je je voor 2000 geen grote buil kan vallen....
|
|||
|
|||
Koppakking zal er wel uit liggen...
Houd wat kosten betreft rekening met een ruilblok of revisie en je zit safe |
|
|||
|
|||
Was het ook al aan het denken gewoon een ander blokje erin leggen en dat komt strak misschien is een ombouw naar een 2.5tdi ook mogelijk, al ben ik daar nog niet goed van op de hoogte.. was eerder een golfjes II mens vroeger .. nu gaan we de hobby terug starten
|
|
|||
|
|||
2000,- is wel heeeeeel weinig. Klinkt haast verdacht. Een t4 TDI met 500000 op de klok kost dat al.
Is het wel een 2.0? Dan zou het de common-rail motor zijn uit de t5.5. Ik vermoed dat het een 1.9 betreft. Maar dan nog erg laag geprijsd. Ombouw naar 2.5tdi... Tsja opzich een mooie motor alleen erg veel problemen mee en de problemen die er zijn, zijn ook erg prijzig. Speling op de tandwielen (geen riem). Kop vlakken is tricky omdat de tandwielen dan niet meer passen. Scheuren van het uitlaatspruitstuk, hoog olieverbruik (bij verkeerd inrijden). Aluminium blok waarvan de cilinders gecoat zijn, wat niet opnieuw aangebracht kan worden. Ach... En een 1.9 heeft gechipt ook al 130 pk
|
||||
|
||||
Quote:
de tandwielen kun je gewoon bijstellen,ook na het vlakken van de kop.