|
|||
|
|||
buitenste homokineet golf 2 1.8 RP
Ik ben opzoek naar een buitenste homokineet voor mijn golfje 2 1.8 RP.
Dit zijn niet de zelfde als een GTI want die van een GTI zijn net ff groter. ik weet het niet zeker maar volgens mij passen alle niet GTI 1.8 homokineten wel. als ik het mis heb, verbeteren is toegestaan mijn homokineet links buiten begint nu redelijk te tikken en te doen dus die moet eigenlijk redelijk snel vervangen gaan worden. ik woon in de provincie Noord Holland vlakbij Hoorn. Als je wat heb liggen en je woont in de buurt, helemaal top. en woon je niet in de buurt, word het opsturen. mvg SjorsMK2
|
||||
|
||||
Hoi ik heb een nieuwe liggen incl hoes, vet, klemmen, moer etc. besteld maar niet nodig gehad.. In de adv staan foto's etc.
http://m.marktplaats.nl/a/auto-onde...previousPage=lr
|
|||
|
|||
gti past ook gewoon hoor.. mk2 heeft allemaal buitenvertanding 22, alleen met abs past dus niet
ik haal vaker gewoon losse assen voor mijn crossautos om de homokineten over te zetten en ze passen allemaal van golf 2 en 3 gr. wilco |