![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht, een oliekoeler
![]() Aangezien mijn olie-temperatuur behoorlijk oploopt wanneer er een beetje hard gereden wordt kan ik deze wel gebruiken. Ik zoek dus een losse oliekoeler, zoiets dus: ![]() Op internet staat ze ook wel voor niet al te hoge prijzen nieuw, maar ben benieuwd of iemand er toevallig eentje heeft liggen thuis. Standaardmaten zijn geloof ik zo'n 30cm breed, en de hoogte zijn variërend. Denk dat ik minimaal 10 rijen nodig heb voor fatsoenlijke koeling.
|
||||
|
||||
![]() Heb ik 1 liggen.
Mark |
|
||||
|
||||
![]() Volgas hier op het forum, ga zaterdag een oliekoeler ophalen bij Mark aka velden9
![]() @ de mods, kan de titel gewijzigd worden naar; aansluitset oliekoeler Misschien dat iemand nog zo'n adapter heeft liggen voor tegen m'n blok. Of eventueel leidingen (en anders laat ik ze maken)
|
||||
|
||||
![]() Leidingen zelf zijn niet zo duur hoor of je moet ze van een meter nemen
![]() Je had ook nog trouwens de 210mm uitvoering van mocal ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb mijn adapterplaat uit zandvoort besteld van recimex met thermostaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik bij biesheuvel ook met thermostaat maar dan van Mocal 65€ volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goedkoper dus de mijne koste volgens mij 89 eurie |
|
||||
|
||||
![]() Ja bij Biesheuvel zag ik ze ook liggen, maar vroeg me af of iemand er toevallig nog eentje 2ehands had
![]() ![]() Zonder thermostaat zijn ze 38 euro bij biesheuvel (van mocal) dus valt opzich wel mee natuurlijk. Ik hoef er geen thermostaat aansluiting op, zit origineel al een olietemp-sensor op m'n ABF blok.
|
||||
|
||||
![]() Klopt ik had hem ook weg bij Biesheuvel
![]() En dus altijd de olie aan het koelen is zo dat als het koud is het wel heel lang duurt voor dat de olie goed warm is ? Of heb je een vdo metertje waar je de temperatuur mee in de gaten kan houden ,dit ga ik wel doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oooh shit hahaha, ik heb het denk verkeerd begrepen. Ik dacht dat het een thermostaat aansluiting was voor olietemperatuur
![]() Maar nu ik eraan denk heb je gelijk! Denk dat ik beter eentje met thermostaat neem. Met 'normaal' straatgebruik komt m'n olie zomaar amper op de 90. 2 weken terug op Zandvoort was het ook maar 5 graden boven 0 maar toen kwam m'n olie tegen de 140 ![]() Maar goed, ik heb met m'n auto nog nooit gereden wanneer het buiten meer dan 7 graden boven 0 is... ( opwarming van de aarde... ![]()
|
|||
|
|||
![]() beter met thermostaat idd,
ik had de oliekoeler en aansluitingen en zo echt voor een zeer nette prijs op ebay uk |
|
|||
|
|||
![]() bij deze gast heb ik al regelmatig spullen besteld, goeie service en betaalbaar
http://stores.ebay.co.uk/Matt-Lewis...d=p4634.c0.m322 |