![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf 1 Verkooptopic.
Hierbij een compleet overzicht van wat er te koop is: Golf 1 Carrosserie van 1983. Inclusief kentekenbewijs, dus kan opgebouwd worden en mee gereden worden. Vraagprijs: 500 Euro, bieden mag. Fuseehuizen. Links & Rechts. Vraagprijs: 25 Euro. G60 Remklauwen, voorste zijn gebruikt, remzuiger zit niet vast. Achter zijn ze zgan. Vraagprijs: 80 Euro. Startmotor G60. Vraagprijs 50 euro. Verstuiverrail van een G60 met 4 groene injectoren. Inclusief splinternieuwe kabelboom. Vraagprijs: 75 Euro. Inlaatspruitstuk met gasklep. Vraagprijs: 50 Euro. Koppeling met drukgroep. Zgan. Alleen de drukgroep heeft kleine roestpuntjes. Durf zelf zo niet te zeggen of dit kwaad kan of dat het na loop van tijd weer verdwijnt. Vraagprijs: 50 Euro. G60 Kabelschakeling. Vraagprijs: 25 Euro. Heb een motorbok, waar je een motorblok in kan ophangen. Handig om aan te sleutelen. Kan hem ook ronddraaien. Zgan. Vraagprijs: 30 Euro. Kachelmotor inclusief niet lekkende radiateur. Vraagprijs: 40 Euro. Compleet dashboard Golf 1. Compleet met luchtroosters en luchtleidingen. Vraagprijs: 75 Euro. Achterlichten Rood Zwart origineel Hella. Vraagprijs 175 Euro. ![]() Raammechaniek met slingers, links en rechts. Vraagprijs: 50 Euro. Dit was het wel zover ik het zo uit mijn hoofd weet! Mochten er vragen zijn, graag even PBen. Sommige delen zijn mogelijk om te versturen, maar dit dan even in overleg. Het zijn allemaal vraagprijzen, bieden is dus toegestaan, maar houdt het netjes. :tu: Met vriendelijke groet, Jaap Last edited by JaapL. : 10-05-2011 at 21:44. |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan?
|
|||
|
|||
![]() Dronten.
|
|
|||
|
|||
![]() Gereserveerd voor Henk Pigo
Draagarmen Golf 1 met stabilisatorstang. Zijn opnieuw gepoedercoat en afgemonteerd met de zogehete Powerflex rubbers. Vraagprijs: 150 Euro. Scirocco 16V Achteras met 22mm stabilisatorstang en ophangbeugels. Ook opnieuw gepoedercoat inclusief de Powerflex rubbers. Vraagprijs: 150 Euro. Remadapters om Golf 1 te voorzien van G60 Remklauwen. Komen bij Bolku Tuning vandaan, zijn dus de goede met voldoende vlees rondom de boutgaten. Vraagprijs 100 Euro. Baksteunen om een bijv. 02A bak te monteren in je Golf 1. Komen ook bij Bolku Tuning vandaan. Vraagprijs: 100 Euro. |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() Jaap,
Ik wou je een PM sturen om je gegevens te vragen, maar je inbox is vol!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zelfde probleem hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Jaap,
Graag zie ik een paar foto's van de schroefset via PM. |
|
|||
|
|||
![]() inbox nog vol.
mvg michel |
|
|||
|
|||
![]() Heb mijn inbox geleegd!
Wist niet dat een Inbox vol kon raken.. ![]() Er kan weer gepbt worden. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Spullen opgehaald door Henk.
Topic zal ik vanavond ff aanpassen. Foto van de schroefset gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Carrosserie is gereserveerd!
Schroefset is verkocht. |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!! Niemand die nog een paar mooie achterlichten wilt?
|
|
||||
|
||||
![]() Dashboard helemaal gaaf en van een gti?
mvg, roy
|
|||
|
|||
![]() Dashboard is idd wel helemaal gaaf.
Zonder schade en gaten en schroefgaten etc. Van een GTI denk ik niet. Weet ook niet wat het verschil is eigenlijk.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog beschikbaar? Mail even een foto als je wilt? crijns_sonny@hotmail.com