|
||||
|
||||
getinte voorruit Golf 2 Avance Comfort
Hallo,
ik ben op zoek naar een origineel getinte voorruit voor m'n Golf 2 Avance, of naar een adres van iemand die deze ruiten nog kan leveren. Deze getinte ruiten zijn fabrieksaf geleverd op de Avance Comfort alleen er zit een dikke scheur in m'n voorruit. Ramen zit een groenige waas overheen. Gegevens die ik zo van de voorruit heb overgenomen: VW Audi logo SEKURIT Verbund E1 43R-001 051 DOT27 / M75 / AS1 VSG Tinted Wie o wie kan me hiermee helpen? Mvg Robert
|
||||
|
||||
ik heb de mijne destijds gewoon laten vervangen bij Carglass.
kon kiezen tussen groene of blauwe band Edit Die zijn natuurlijk niet origineel, maar dacht Securit oid
|
||||
|
||||
Quote:
Sekurit is idd de leverancier van de ruiten aan VW maar ik heb een fabrieksaf compleet groenig getinte voorruit en geen band aan de bovenzijde zeg maar dus weet niet of ze die daar ook hebben of zouden ze a/d hand van die codes kunnen zien welke erin moet?
|
||||
|
||||
Gewoon bellen naar ze, kunnen ze bestellen.
Groen met groene band Groen met blauwe band wit met groene of blauw band wit/groen zonder band Vragen kan altijd, is voor mij weer 3 jaar geleden, golf is weg dus kan het niet nakijken voor je, alle papieren zijn met verkoop meegegaan met verkoper
|
||||
|
||||
Quote:
ach de banden onder auto zullen ook niet meer orgineel zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier heb je inderdaad wel een punt... ik ga wel eens bellen naar de ruitenboeren Bedankt