|
|||
|
|||
Golf 2 Flair Te Koop Belastingvrij, FOTO'S IN GALLERY
Hallo mensen,
Ik zet hier mijn Golf Flair te koop, speciale uitvoering die alleen in 1986 in Duitsland is verkocht. Het is een 1.6 met 5 versnellingen, heeft 157300 kilometer gelopen, en doet het altijd. Heb hem overgenomen van mijn oom, deze werkt bij de ANWB en heeft toen hij hem in bezit had een aantal belangrijke dingen vervangen, dit was allemaal bij 140.000 kilometer: Distributieriem, rollen en waterpomp Rotor, verdeelkap, bougies. Nieuwe accu Nieuwe koppelingskabel Zelf heb ik ongeveer bij 147000 de olie en oliefilter vervangen. De banden voor moeten vervangen worden, achter nog goed, denk zon 6-7 millimeter dus die gaan nog wel even mee. De auto heeft geen roest, zowel niet aan de buitenkant als aan de onderkant. Ik vermoed dat dit komt doordat de auto in een warm land is gebruikt (komt echter uit Duitsland?), en de onderkant is volledig getectyleerd, zo lijkt het tenminste (rubber laagje). Dit zou ook verklaren dat de lak op het dak van de auto niet meer mooi is, de blanke lak is er vanaf gebladderd, en is ook lelijk bijgewerkt. Dit zie je ook op de motorkap, wel een stuk minder en een stuk minder storend. Er zijn wel een aantal deuken en krasjes, niet heel ernstig btw. De kleur Kiwibruin is uniek voor deze uitvoering, en ziet er in combinatie met het interieur heel gaaf en retro uit. De auto heeft vanaf 11 september een nieuwe apk, nog zo'n 10 maanden dus. Bij deze apk zijn een aantal dingen vervangen/gerepareerd: Rechter voorwiellager Rechter fuseekogel Linker achterlicht massa gefixt Kentekenverlichting gefixt Kortom een leuke auto, en zodra ik even tijd heb zal ik een aantal foto's van het interieur maken, die had ik nog niet gemaakt :P Foto's van de buitenkant staan in de gallery onder categorie golf. Ik heb niet een heel goed idee wat ik voor prijs moet stellen, zeker omdat het een bijzondere en zeldzame uitvoering is weet ik niet of de prijzen hetzelfde zijn dan een willekeurige andere Golf 2, of dat de prijzen toch anders zijn. Dus voordat ik hem op een site zet dat ik het even aan een aantal liefhebbers vraag, die er wat meer verstand van hebben Ik zou hem ook het liefste aan een liefhebber verkopen, wat ik ook verwacht doordat het zo'n aparte Golf is. Ik dacht eerst aan 1500 euro, maar er valt wel over te praten, zeker omdat ik nu al een andere auto op ga halen volgende week. Groeten Bart Last edited by bartflair : 09-11-2012 at 11:32. |
|
||||
|
||||
volgens mij wil je hem gewoon kwijt, dus even prijs bijzetten die je zelf wenst.
want..... vraagprijs is verplicht
|
|||
|
|||
Ja dat klopt, maar dan zet ik hem liever op het forum dan op Marktplaats. Ik twijfelde omdat de prijzen die ik vaak zie op Marktplaats enz. sterk verschillen, er lijkt niet echt een logische norm te zijn. Dit ligt natuurlijk sterk aan de staat van de auto, maar ik dacht zelf eerst aan 1500 euro. Maar ben bezig met de foto's, snap het niet helemaal. Kan ik dit ergens op de site lezen?
|
|
|||
|
|||
stuur mij eens foto's via de mail met het interieur en zo?
kolda006@planet.nl
|
|||
|
|||
Ik zal morgen, waarschijnlijk zondag een paar foto's maken van het interieur, moet het even een beetje opruimen en ben vandaag de hele dag bezig. De stoelen zitten vrij goed, zijn ook anders dan de stoelen die je normaal ziet in een Golf 2, en zien eruit als kuipstoelen. Natuurlijk wel ietsjes slijtage maar ziet er nog heel netjes uit voor de leeftijd.
|
|
|||
|
|||
Leuke auto! Jammer van het kenteken!
|
|
|||
|
|||
Dankjewel, hoezo jammer? Bedankt voor upje trouwens
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vind zelf een origineel NL kenteken het mooist staan, helemaal op een oldtimer! |
|
|||
|
|||
Quote:
jammer genoeg is de Flair alleen bij onze buren geleverd, dus een nieuw kenteken is helaas onvermijdbaar! schitterende kleur en interieur in zo1!
|
|||
|
|||
Hoi Bart,
heb je ook nog fotos van het interieur? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hai kris, ja die ga ik vanavond maken op verzoek van een aantal andere geinteresseerden. Als je je mailadres achter kan laten krijg je ze vanavond. groeten Bart |
|
|||
|
|||
Hey Bart,
Heb je de auto nog? En al wat meer foto's toevallig?