|
||||
|
||||
relai .nr
Hallo ..
wie kan mij vertelle welk relai nr. de extra luchtschuif .bedient .. golf 1 gti. code dx .. vrgr gooi |
|
||||
|
||||
zeg ik nu iets stoms, of heeft de extra luchtschuif helemaal geen extra relais?
ik heb het nog even in het originele vw werkplaatsboek opgezocht, er staan relais voor van alles en nog wat voor geschreven, maar niet voor de extra luchtschuif... |
|
||||
|
||||
Hey kerel ..
leek mij ook niet ma ze gaan na een relaihoude toe heb wat bedrading die ik zo geen plek kan geve erg iritand vrgr gooi |
|
||||
|
||||
weet je zeker dat je de juiste kabels hebt gevolgd? je moet ze eerst aan beide kanten loskoppelen en dan doormeten. ik kan me haast niet voorstellen dat hij een apart relais heeft, dat zou toch wel in het boek staan.
dacht ik... |
|
||||
|
||||
Hoi
jaa doorgemete. luchtschuif drade gaan na een relai volges mij boompje va jh motor .. kan ook niks vinde. in de boeken . net als 2 pokige stekker. groenwit. Roodzwart.en. enkele stekker roodwit . ergg iritand. dat er niks over te vinde is. vrgr gooi |
|
||||
|
||||
post ff een fotootje, dan zal ik er morgen eens naar kijken. we komen er vast wel uit
|
|
||||
|
||||
J e hebt pb
gr gooi |
|
||||
|
||||
ik weet bijna wel zeker dat er geen relaiS tussen zit...
maar ik kan verder uit jouw 'tekst' weinig opmaken waar het nou precies over gaat... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo gaat om. extraluchtschuif. brdiening en 2 stekkers .. enkele. Roodwit. en 2 polige. roodzwart groen wit. nergens info. over te vinde.. vrgr gooi |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gaat zoizo om deze beide stekkers ..
waar ik niks over kan vinde .. deze gaan naar koudestart. termoschakelaar. wie heeft hier info over . gr gooi |
|
||||
|
||||
En hier relai houder ..die in verbinding staat met extra luchtschuif.
|
|
||||
|
||||
dit is niet van een DX ,heeft in ieders geval niks met het injectiesysteem te maken
er zitten hooguit 15 draden onder de kap die de K jetronic aansturen..de stekkers op de koudestart/extra lucht tegen het schutbord ,op de warmdraairegelaar/temperatuurzenders zijn allemaal 2 polig en geborgd met een ijzeren klem.. de relaishouder die jij laat zien is een houder voor een accesoirerelais bovenop de zekeringkast |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo is idd boom van jh . maar deze stekkers staan wel in verbinding . mischien ..hoefen deze niet worden aangeslote. ma niemand. Kan 100 proc aangeve. |
|
||||
|
||||
Als ik zo zit te kijken, lijkt de eerste stekker van meters o.i.d., de groen/zwarte is in ieder geval van de olie temperatuur, en een aantal andere meen ik te herkennen van andere meter functies.
Maar eh, ik zie ook dat er nogal wat is gekloot met die kabelboom. Ik zie krimpkous hangen en hele delen opnieuw ingewikkeld met tape die in een gewone huls horen te zitten. Ik zou als ik jou was gaan zoeken naar een originele dx boom, want dit is niet iets waarmee je het makkelijk gaat kunnen maken denk ik. Ik heb al vele kabelbomen hersteld, maar dit lijkt op niet veel. Om het maar zo subtiel mogelijk te brengen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi . de boom is van een jh .. meestu overbodige is er nu uit .. heb aleen. koudestart gebeuren nog over. ingetapt klopt wel maar boompje is goed geen beschadigen heb jij die die. groenwitte. draad dan niet. en roodwitte . volges mij mfa gebeude zeker ben ik niet gr gooi |
|
||||
|
||||
he gooi , nog aan het kloten met die bedrading
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. wil wel goed hebbe . heb nu zover dat met op.contakt koudestart sec of 8spanning krijgt.koud warmdraai krijgt spanning extra luchtschuif ook . dus vadeweek. ma proefdraaie die hap. maar snap niet dat er over groenwit en roodwit nils te vinde is gr gooi |
|
||||
|
||||
Extra luchtschuif gaat via de thermotijdschakelaar