|
||||
|
||||
Set Konig RS velgen 17*8 te koop
Aangeboden:
Konig RS 17 inch * 8 inch velgen met Nankang 185-35-17 banden. Set is zeer goed onderhouden, recht en erg netjes. Wel heeft de set op de randen her en der een steenslagje, dit op de rand waar normaal de band zit maar door de zeer getrokken banden in het zicht zit. Bij montage van 'normale'banden niet zichtbaar. Een velg is tijdens opslag op de voorzijde van de velg gerold en is de blankelak licht beschadigd. Het valt naganoeg niet op maar zeg het er wel bij. Het is zo minimaal dat het slecht vast te leggen is op een foto. Velgen liggen gepoets in huis, in bandentassen en zijn alleen deze zomer gemonteerd geweest. Set heeft onder een keurig uitgelijnde auto gezeten waardoor de banden nagenoeg hun volledige profiel hebben. Meer foto's kan ik per mail toezenden. Mijn vraag prijs voor de set is € 900, - ( Set is af te halen tussen Hoorn en Enkhuizen ) |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
wat is hier de steek/ et waarde van?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De steek is 4x100, de ET zal ik even opzoeken en zo snel mogelijk vermelden.
|
|
|||
|
|||
€ 700,- kom ik mijn oude set vandaag ophalen !
Mooi te zien dat er liefdevol met mijn ex Corrie wordt omgegaan . |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de ET waarde 11 is maar weet dit niet zeker. Ik kon het niet duidelijk vinden op de velg.
Tevens UP |
|
|||
|
|||
wacht nog altijd op de betere foto's
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
Betere foto's zijn onderweg, tevens up.
Inruil van een NETTE set velgen mogelijk! liefst 17 inch, ander een brede set 16 inch. |
|
|||
|
|||
ik ben ook zeer geinteresseerd!!
wacht nog op een reactie van je |
|
|||
|
|||
Nog steeds wachtende
|