|
|||
|
|||
VDO meters en radio in G60
Een votex-console past niet in een G60 .. Of toch niet zonder aanpassingen .. Tips en ervaringen ivm aanpassing/ombouw Votex voor de G60 zijn altijd welkom!
Of zijn er andere (mooie en proper afgewerkte) mogelijkheden om toch een radio EN 3 VDO meters te plaatsen in een golf G60? Voorbeelden welkom ;-) |
|
||||
|
||||
Bij mij zitten ze in de console op de plek waar de asbak origineel zit. Lijkt echt super strak. Helaas heb ik zo 123 geen foto bij de hand, moet ik er vanavond oid even een voor je maken?
|
|||
|
|||
Dat zou fijn zijn! Dan heb ik een idee hoe het eruit moet zien, want denk dat ik het ook zo ga oplossen .. In de verluchtingsroosters is ook mogelijk, maar vind ik persoonlijk minder mooi ..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die is naar de zijkant van de middenconsole aan de passagierskant verplaatst. Die zit daar ook niet in de weg. Zie foto:
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info en foto, ik heb via een ander forum iets gevonden wat de ideale oplossing had geweest .. Maar helaas niet meer leverbaar .. Duostyling metertjes .. Moest iemand die nog kunnen vastkrijgen, let me know!! :-)
En moest iemand nog een G60 middenconsole te koop hebben, hoor ik het ook graag, ik wil een poging ondernemen om mijn radio daarin in te bouwen, en de VDO's dan boven .. Owv betere zichtbaarheid |
|
||||
|
||||
Quote:
echt overzichtelijk kun je dit toch ook niet noemen? |