|
||||
|
||||
Meerdelige velgen 16"
Aangezien de velgen die onder mijn Golf 1 zaten verkocht zijn ben ik opzoek naar nieuwe.
Ik had ze graag in de maten: rondom 6,5x16" of 2x 6,5x16" en 2x 7x16" Steek maakt opzich niet uit als de ET-waardes maar niet te laag zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar BBS E52 maar aangezien die lastig te vinden zijn was ik ook aan de kant van RS'en, E50 enz. aan het denken. Opknappers of in nieuwstaat maakt niet uit. Bij nieuwstaat moeten de bovenstaande maten het ook zijn en niet een half inch breder ofzo. En bij opknappers mogen de maten afwijken. Als het iets unieks is mag het ook evt. 15" zijn maar niet breder dan 7" en 7,5" breed. Dus heb je een leuke en/of unieke set in de aanbieding of weet je er eentje bied maar aan.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 31-03-2013 at 19:20. |
|
||||
|
||||
Kijk eens tussen de topics van Vinnietuning, misschien staat er wat voor je bij. Je kan hem ook altijd een berichtje sturen, misschien heeft hij nog wat liggen.
|
|
||||
|
||||
Thanks. Zal een kijken binnenkort.
Heb inmiddels contact met Richard.
|
||||
|
||||
Als het iets unieks is mag het ook evt. 15" zijn maar niet breder dan 7" en 7,5" breed.
|
||||
|
||||
Al eens contact opgenomen met RS Velgen?
17" BBS E52 zijn ook mooi voor je golf! 6,5 +7x17:
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Nee heb nog geen contact gehad met RS Velgen.
Maar wel al eens op de site gekeken. Zoek eigenlijk ook geen nieuwe velgen. Het is dan misschien goede imitatie maar heb dan liever originele. Ja vind 17 eigenlijk net te groot. Wou het eerst eens met 16" proberen.
|
||||
|
||||
Probeer anders even contact op te nemen met Saugergroup!
Misschien dat zij nog een set te koop hebben?!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Thanks voor de tip.
Heb even een berichtje gestuurd.
|
||||
|
||||
Ik kan natuurlijk ook de orginele bbs leveren
de E30 en de E50 alleen wel nieuw. 1 tip, heb het laaste jaar verschillende sets met scheuren in het hart voorbij zien komen, let daar dus goed op. |
|
||||
|
||||
Is dat nog te leveren ja Peter? Zal niet voor niks zijn denk ik
|
||||
|
||||
Jep de E30 en E50 zijn weer in productie genomen..
de E30 rond de 350,- de E50 rond de 550,- Alleen de harten wel te verstaan. prijzen van BBS rennsport randen staan op mijn site (www.rs-velgen.nl ) groetjes peter |
|
||||
|
||||
15 inch compomotive´s nog over na gedacht?
|
||||
|
||||
Marten heb je een whats app bericht gestuurd.
Deze mag dicht. Heb zojuist een setje velgharten gekocht.
|
||||
|
||||
Wat hebben we gekocht dan
|
||||
|
||||
Iets wat nog niet klaar is en wat aardig uniek is.
Meer info volgt nog wel in mijn projecttopic.