|
|||
|
|||
bruin afdekplaatje versnellingspook
ben dus op zoek naar een bruin inlegplaatje waar het pookzakje van de golf 2 rond zit.
heb een volledig bruin dashboard + middenconsole, maar is voorzien voor automaat en heb een handgeschakelde versie nodig |
|
|||
|
|||
iemand..?
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
echt niemand...?
of een andere oplossing..? |
|
||||
|
||||
Bestaan ze wel in bruin? Ik denk niet dat ik die ooit gezien heb, en in mijn oude bruine interieur zat ook een zwarte afdekplaat!
|
|
|||
|
|||
ik heb er geen idee van, maar ik vind ze inderdaad ook nergens terug op het internet.
Het rare is wel dat ik ze wel heb in automaat versie... Zal ik anders de zwarte toch maar moten gebruiken, kan ze eventueel afschiren en laten spuiten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet afschuren, zit normaal toch textuur op zo'n plaatjes? Trouwens, tenzij je met een ultradunne korrel p3000 ofzo schuurt is plastiek te zacht en laat het schuurpapier sporen na. Heb zelf al wat plastieken interieur delen gespoten voor mijn Golf en wat ik het beste werken vindt is een plastic primer en dan gewoon verf erover spuiten.