|
||||
|
||||
Golf 2 CL 1.3 '83 op Porsche Teledials
Bij deze mag mijn Golf 2 weg.
Het gaat om een Golf 2 die op 11-11-1983 op naam is gekomen van een Duits vrouwtje. Er ligt een 1.3 motor in i.c.m. een 4-bak. Deze heeft hem tot 2009 in haar bezit gehad, zei heeft hem altijd dealer onderhouden waarvan de bonnen aanwezig zijn. Daarna is hij bij een Monteur in handen gekomen en deze heeft het onderhoud zelf gedaan. En hij heeft hem weer aan mij verkocht. De Golf heeft een maand geleden een beurt gehad waarbij de volgende delen zijn vervangen: Olie, oliefilter, benzinefilter, luchtfilter, bougies, bougiekabels, verdeelerkap en rotor. Een 3 maanden geleden begon de accu slechter te worden en is deze vervangen voor een nieuwe. Ook is hij 1,5 maand geleden APK gekeurd en deze is geldig tot: 23-04-2014 Vanaf volgend jaar om de 2 jaar keuren. De auto is door mij origineel gekocht en voorzien van een schroefset en gepoedercoate Porsche Teledials velgen van de volgende maten: Breedte: 7" Diameter: 15" ET-waarde: 23.3 Banden: nieuwe Bridgestone Potenza 165/50/15 Stalen adapters van 4x100 naar 5x130 De velgen zijn gemonteerd met slotbouten van McGard voor diefstal tegen te gaan. De originele velgen zijn opnieuw zilver gepoedercoat en voorzien van nieuwe winterbanden in de maat: 155/70/13 De auto heeft inmiddels 185.500 km gereden. Verder is de auto compleet origineel gebleven. En de originele veerpoten krijg je erbij. De auto is kwa roest in zeer goede staat. Nergens doorgerotte plekken o.i.d. van 1 velg is de poedercoating aan de velgrand beschadigd. Er zat namelijk een gat tussen 2 stalen rijplaten en daar is de velg langsaf geschaafd. De velg zelf is niet beschadigd enkel de coating. Plaats: Roermond Telefoonnummer: 06-28349956 Vraagprijs op Porsche velgen en adapters: €1850,- Vraagprijs op de Wintervelgen: €1550,- Vraagprijs met beide velgen: €2050,- Foto's: De velg waar de coating van beschadigd is:
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 27-05-2013 at 20:41. |
|
|||
|
|||
't kriebelt... hoe is de staat van de motor?
|
|
||||
|
||||
Motor is in prima staat.
De grootste tijd dealer onderhouden en onlangs heb ik heb nog een beurt gegeven. Word altijd netjes warm gereden.
|
|||
|
|||
Vanwaar ben je ergens zou graag is komen kijken
En mss ff je telnr via pb Mvg kevin |
|
||||
|
||||
Heb je een PM gestuurd.
En tevens een upje.
|
|||
|
|||
Welke kleur is het nu precies?
|
|
||||
|
||||
Polarsilber. Kleurcode moet ik even nakijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Kleurcode is dan LA7V. |
|
||||
|
||||
Verkocht!