|
||||
|
||||
VW Power Zuid-Holland zoekt leden.
Beste forum leden,
VW Power Zuid-Holland zoekt leden uit Zuid-Holland die het leuk zouden vinden om samen met mij en andere leden het hele jaar door VAG meetings te bezoeken en met een leuk groep daar heen te rijden en met de hele groep daar alles te bekijken wat er staat. Ook zal er elke week een vaste meeting gehouden worden op een vaste plek waarbij eten en drinken in de buurt is waarbij leden en vrienden van de club met elkaar kunnen praten onder het genot van een hapje en drankje en weer de auto's bekijken en misschien de nieuwe dingen die eraan gedaan zijn. Dit is geheel kosteloos alleen als die gene het wil met een club sticker rond rijden die ik in allerlei maten en kleuren kan regelen. Wil jij in een gezellig club zitten waar iedereen gelijk is en je neemt zoals jij bent dan hoor ik graag van jouw en dan kunnen wij kijken of jij het leuk vind in de club. Samen met jou maken wij er een leuke club van waarbij iedereen voor elkaar klaar staat. Wel serieuze leden en niet mensen die kwaad willen. Een facebook hebben zou makkelijk zijn aangezien de meeste dingen via Facebook gaan en de club op Facebook zit maar ik kan ook een email sturen of bellen als er een uitje is. Voor meer info stuur mij een PB
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force) Last edited by jeffreyvdt : 27-02-2013 at 14:48. |
|
||||
|
||||
Aandacht.
|
||||
|
||||
Aandacht.
|
||||
|
||||
Aandacht.
|
||||
|
||||
Aandacht
|
|||
|
|||
hoeveel mensen al in club?
ook rond omgeving den bosch toevallig?
|
||||
|
||||
Mijn aandacht heb je!
Waarom maak je geen facebook aan? Werkt zo makkelijk |
|
||||
|
||||
Quote:
staat in zijn sig...
|
||||
|
||||
Ik ziet 't
|
|
||||
|
||||
Dat is een pagina facebook maar niet de officiële facebook van de club.
Die pagina is alleen voor leden zichbaar. Als jij iemand meer info wil kan die gene mij een pb sturen.
|
||||
|
||||
VW Power Zuid-Holland zoekt leden uit Zuid-Holland die het leuk zouden vinden om samen met mij en andere leden het hele jaar door VAG meetings te bezoeken en met een leuk groep daar heen te rijden en met de hele groep daar alles te bekijken wat er staat.
Ook zal er om de week een vaste meeting gehouden worden op een vaste plek waarbij eten en drinken in de buurt is waarbij leden en vrienden van de club met elkaar kunnen praten onder het genot van een hapje en drankje en weer de auto's bekijken en misschien de nieuwe dingen die eraan gedaan zijn. Dit is geheel kosteloos alleen als die gene het wil met een club sticker rond rijden die ik in allerlei maten en kleuren kan regelen. Wil jij in een gezellig club zitten waar iedereen gelijk is en je neemt zoals jij bent dan hoor ik graag van jouw en dan kunnen wij kijken of jij het leuk vind in de club. Samen met jou maken wij er een leuke club van waarbij iedereen voor elkaar klaar staat. Wel serieuze leden en niet mensen die kwaad willen. Een facebook hebben zou makkelijk zijn aangezien de meeste dingen via Facebook gaan en de club op Facebook zit maar ik kan ook een email sturen of bellen als er een uitje is. Voor meer info stuur mij een PB
|
||||
|
||||
Dit topic kan op slot bedankt.