|
|||
|
|||
golf mk2 in onderdelen
ik ga waarschijnlijk dit weekend beginnen met mijn mk2 golf te slopen.
het is een rat 1.3nz 4bak. lekt olie langs de koppakking, koppeling is zo goed als op. aanbouwdelen zien er zo op het oog nog wel goed uit, staat op nog goede winterbanden, en heeft een trekhaak. verder niet echt bijzonder ding, ga de schroefset waarschijnlijk hergebruiken, en de naven+remmen zijn al min of meer besproken. mocht er iemand iets nodig hebben, hij staat in veldhoven, eventueel zijn er ook onderdelen af te halen in geldrop. complete auto kan natuurlijk ook... maar of het de moeite waard is???? auto heeft 215.000 gelopen eventuele prijzen komen we wel uit. |
|
||||
|
||||
zou je even de regels door kunnen nemen? prijzen zijn verplicht..
http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=46
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
uhm, tja, opzich prima regel.... moet ik elk boutje en moertje een prijs geven
zal er gewoon wat uit pikken. verder staat er dus een complete golf mk2 2drs. winter bandjes (op 13" polo) 100 euro. dynamo 25 euro trekhaak, 30 euro. motorkap (volledig geroest, momenteel met peace teken) 10tje, verder wel nette kap, geen gekke deuken ofzo. kofferklep, deels geroest, geen nette deuken, en zit een smiley in gepopnagelt. 10 euro. deuren zit ook geschuurde plekken op, 15 euro p/s ook verder wel netjes volgens mij. vorige eigenaar was fanatiek met zijn schuurmachien verder is alles ijzerprijs of een 10tje , mocht ik er volledig naast zitten met een prijs(te hoog ) valt er altijd over te praten. foto's op aanvraag, beste is mailen naar tduijf at gmail com Last edited by tijs : 01-03-2013 at 12:38. |
|
|||
|
|||
niemand meer onderdelen nodig? het kenteken gaat deze week naar de rdw..
trekhaak in inmiddels al verkocht, verder nog alles aanwezig. |
|
||||
|
||||
woonplaats? heb wat klein spul nodig
|
|
|||
|
|||
hij staat in veldhoven