|
||||
|
||||
23 Maart - VOLKSFORUM Uitdeukdag ~ Waalwijk
23 Maart 2013 - VOLKSFORUM Uitdeukdag Waalwijk -
-Wat, Waar, Wanneer- Op 23 Maart organiseert Volksforum.com weer een uitdeuken-zonder-spuiten dag. Deze dag zal plaats vinden in Waalwijk. We beginnen om 08.30u! -Wat is uitdeuken zonder spuiten?- Uitdeuken zonder spuiten (restylen) is de techniek voor het herstellen van diverse deukjes als gevolg van parkeer-, transport-, hagelschade en dergelijke. In principe wordt hiermee bedoeld: deukjes ter grootte van een 2 euro muntstuk, maar grotere deuken kunnen vaak ook succesvol hersteld worden. Met speciaal gereedschap en een speciale lamp wordt het deukje nauwkeurig terruggebracht in zijn oorspronkelijke vorm, zonder dat hierbij de lak wordt aangetast. -Voor wie is het bedoeld- Iedereen wie is aangemeld als member op Volksforum.com -Wat kost het?- De kosten bedragen € 25,- per plaatdeel. In dit plaatdeel mogen dan maximaal 3 deukjes zitten. Een plaatdeel is dus bv. motorkap, portier, dak enz. enz. Meerdere deukjes per deel is uiteraard ook mogelijk, dan geldt een meerprijs waar een offerte voor wordt gemaakt Het kan zijn dat de deukjes niet te herstellen zijn op de dag zelf vanwege hun ernst of omvang. De uitdeukers zullen dit op de dag zelf beoordelen. -Zijn er nog andere regels?- We werken met een inschrijvingslijst van maximaal 25 auto's. Aanmelden kan tot deze lijst vol is. Tijdens de dag zelf werken we echter niet via deze lijst maar volgens volgorde van binnenkomst. Ben je er vroeg bij, dan ben je ook vroeg aan de beurt. -Hoe kan ik me aanmelden?- Aanmelden kan in dit topic, ik zal ervoor zorgen dat iedereen die zich aanmeldt op de lijst terecht komt. -Wat is de exacte locatie?- Deze dag vind plaats bij Van den Born Carrosserie BV te Waalwijk. Zijlweg 14 5145 NR Waalwijk De locatie ligt +/- 3 minuten van de A59. Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Tilburg, Breda & Gorinchem liggen allemaal op een half uur of minder van Waalwijk. Een mooie centrale locatie dus!! Lijst van aanmeldingen: 1. Tjaap 2. Edward 3. Christiaan 4. Evilnyntje 5. vento tdi 6. Jahwanza 7. Inne 8. Matheo 9. Vdwal 10. Sjon 11. Gijs 12. Toink 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25.
Last edited by VeeDubber : 22-03-2013 at 22:55. |
|
|||
|
|||
Bij deze graag mijn naam ook in de lijst...
Golf mk2 TDI |
|
||||
|
||||
Hierbij aangemeld.
Jetta mk2 . Mvg Alston
|
|||
|
|||
Top!
|
|
|||
|
|||
Eerst maar eens weten of mijn deuk wel kan worden uitgedeukt..
Is vrij groot qua omvang (motorkap) is deels al uitgedeukt.. Vorige eigenaar vond een lantaarnpaal nogal aantrekkelijk en parkeerde de auto er dus tegen aan. Waardoor de lichtunit van de lantaarnpaal op de motorkap is gevallen.. |
|
||||
|
||||
Ja! Jappie86 en ik aub. 2 auto's dus.
|
|||
|
|||
Mag het ook niet-VW zijn? Dan weet ik nog wel iemand die 2 deukjes op 2 panelen wil laten wegwerken!
|
|
||||
|
||||
hmm, interessant.
de auto maar eens aan een inspectie onderwerpen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Melvin, Het spreekt voor zich dat we de voorkeur geven aan Volksforum-leden met een VAG, maar mocht er tegen die tijd nog een plekje over zijn dan hebben we even contact.
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je een foto hier plaatsen?
|
||||
|
||||
Ja ik ook met de Lupo .
Tot hoe laat duurt het eigenlijk want moet zelf werken tot een uur of 1. misschien stuur ik mn vriendin anders wel langs.
|
||||
|
||||
Ik ben er ook, deuken heb ik niet maar ik kom voor de fun!
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt een beetje aan het aantal aanmeldingen Joost, zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn!
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:18. |
|
||||
|
||||
Kom zeker!
Heb ook geen deuk maar lust wel een kopje koffie
|
||||
|
||||
schrijf me maar in
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Jouw gas! Heb een golf die helemaal onder de deuken zit
Moet tevens uitgelijnd worden binnen een maand Quote:
|
|
||||
|
||||
Topic gesplitst