|
||||
|
||||
Beautifulbudel 13 - 14 & 15 September
|
||||
|
||||
Gaan hier nog luchtkoelers van 't Forum naartoe ?
|
||||
|
||||
Nee, wij doen de airmighty picknick.
Ben benieuwd hoe het wordt op budel Ook mooie opzet lijkt me |
|
||||
|
||||
Geen (nep) budel voor mij, ik ga naar de Picknick!
Hoor net dat er al wel 3 autos in de rij staan voor (nep) Budel.. hahaha
|
|||
|
|||
Wij zouden er ook heen gaan.
Maar aangezien het weer niet echt mee werkt, Gaan we zelf wel een feestje bouwen. |
|
|||
|
|||
Ga ook naar de airmighty summer picnic, snap eerlijk gezegt ook niet waarom ze hetzelfde weekend gekozen hebben .
Volgens mij stond de summer picnic ook eerder geplant... Naar mijn een slecht begin van een nieuw/oud aircooled meeting, zeker als je ziet dat op de keversite het discussie topic ook gesloten is na bedreigingen
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 13-09-2013 at 20:18. |
|
||||
|
||||
Ondanks alle weerlegbare feiten dat er misschien beter een andere datum gekozen had kunnen worden; Ben blij dat er weer wat georganiseerd wordt...
|
||||
|
||||
ik ook, ik vertrek er dadelijk ook even naar toe. Paraplu mee en profiteren van de lage prijzen bij de onderdelen stands! Ik heb er hoe dan ook zin in
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker de eerste keer 'Budel' voor jouw
|
||||
|
||||
Dacht het niet, haha. Er is geen jaar dat ik gemist heb. Voor de golf 1 is er altijd wel wat tussen te vinden, net zoals vandaag weer. Het weer viel wel mee, de opkomst was minder dan armoedig. Dat draait flink in het rood daar ben ik bang...
|
|
||||
|
||||
Budel valt of staat met goed weer en aangezien we al redelijk laat in het seizoen zitten was de kans groot op wat 'minder' 's zomers weer.