|
||||
|
||||
Audi 80 Competition Avant???
Naar mijn weten nooit gemaakt, wel apart:
http://link.marktplaats.nl/650964958
|
||||
|
||||
Tof ding!
|
||||
|
||||
Nog nooit gezien inderdaad, mooie machine in ieder geval.
|
||||
|
||||
Mooi ding! Mogen ze hier wel parkeren.
|
|
|||
|
|||
Is inderdaad wel een mooi exemplaar zo te zien. Denk dat 3000,- ook wel een leuke vraagprijs is voor deze.
|
|
||||
|
||||
Maar: is ie echt? Nog nooit gehoord van een avant competition
|
|||
|
|||
ff nagezocht en hij is niet echt. Het is een 2.0 16v die ze opgeleukt hebben met competition onderdelen.
Competition Avant is nooit gemaakt door Audi. Op het Audiforum staat wel redelijk wat info over deze auto. |
|
||||
|
||||
Erg stoer model zo!
|
|||
|
|||
Deze audi is een orginele competition, ik ben er al een keertje ingedoken omdat ik hem 2 jaar geleden wou kopen.
er zijn er 7 van gemaakt op bestelling in duitsland. en inderdaad een knap ding ja! |
|
||||
|
||||
Nooit geweten, wel een cool ding
|
|||
|
|||
Shady waar heb je die info gehaald dan? Ik kan er niks over vinden en op het auditorium zegt men dat deze niet origineel is....
|
|
|||
|
|||
@speedieD deze info kan je "gewoon" via een audi dealer opvragen als je het chassisnummer hebt, audi houdt van alle wagens die ze leveren lijsten bij waar alle opties en uitvoeringen op staan alleen staat alles dan in het duits en werken ze met codes... maar als je dit wilt doen moet je eigenlijk wel een kennisje daar in het magazijn hebben want de meeste zijn er te lui voor om iets goed uit te zoeken.
|
|
|||
|
|||
origineel of niet, vind het een heel gaaf ding
|
|
|||
|
|||
Op de laatste foto staat de optie lijst en daar staat toch echt competition als optie tussen .
|
|
|||
|
|||
heb m net gebeld ik ga vanmiddag ff kijken hoe die er bij staat
|
|
|||
|
|||
gaaf ding zeg! Maar vrouw vond het idee van een 4e auto niet zo fijn, dus het word m niet. beetje jammer want waar vind je zoiets nog?
|
|
||||
|
||||
En een quattro, heeel fijn voor bv de wintersport!
|
|
||||
|
||||
nu met flinke prijsdaling!!!
|
||||
|
||||
Ziet er idd goed uit. Een jaartje terug stond hij ook te koop op marktplaats voor de helft.
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat dat langer geleden was. Toen ben ik inderdaad ook geweest maar lag de auto uit elkaar en moest er nog een hoop aan gebeuren. Inderdaad een flinke prijsdaling, maar ik geloof dat ie er wel haast mee heeft.
Als ie wat meer gedult heeft kan ie zeker meer op brengen. Het is natuurlijk best wel een beetje een one-of-a-kind! Ik denk dat ie er makkelijk 7 voor mag vangen als ie de juiste liefhebben vind. |