|
||||
|
||||
Monteren gordels achterin 2-deurs
Hallo allen,
misschien een rare vraag maar ik vroeg mij af of het wat uitmaakt als je een gordel voor rechtsachterin, linksachterin monteert? het lijkt gewoon 1 op 1 te passen, maar ik wil het wel graag zeker weten. Iemand die weet of dit kan of dat ik gewoon een gordel voor linksachter moet monteren? mvg Robert
|
||||
|
||||
Gaat niet werken, dan is namelijk de gordel niet uit te trekken.
Houdt het meganisme maar eens "op de kop" en trek er maar eens aan
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 01-03-2013 at 14:14. |
|
||||
|
||||
ik dacht al zoiets want ik kreeg hem inderdaad niet meer uitgetrokken. Las hier net een topic met de searchfunctie dat je ze alleen bij een bepaalde hoek kan uittrekken ivm veiligheid.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet je dat zeker? Volgens mij past het allebei, maar wel precies in de hoek hoe ie gemonteerd moet. Ik heb in twee Golfjes achtergordels gemonteerd. Dat was wel eens gekloot, maar kan me niet herinneren dat ie niet werkte en na het wisselen van kant wel.
|
|
||||
|
||||
De behuizingen zijn elkaars spiegelbeeld, de nummers van behuizing zowel als gordels verschillen. Ergo: het gaat niet passen en al helemaal niet werken.
|
|
|||
|
|||
Je hebt duidelijk L&R, heb 2weken terug nog gordels achter gemonteerd in mijn Jetta
|
|
||||
|
||||
je hebt inderdaad L+R gordels. ff onderdeelnr opgesnort voor de linkerkant, deze geruild bij mk2gti1986 en gemonteerd en werkt prima. onderdeelnr met 805 op het eind is LINKS en met 806 op het eind is RECHTS. Opgelost