![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden 4, 3delige BBS RS 001 velgen met 4 zo goed als nieuwe Pirelli drago p5000 banden in de maten 195-50-15.
en alle 4 de naafdeksels+sleutel zijn erbij..... steek is 4*100, et 25, en zijn 7j breed. banden zijn als nieuw, alleen hebben de randen aanslag van het zout.... maar ik heb er 1tje ff snel gepoetst en het gaat er zo af. dus ideaal om te polijsten. Bijna tot geen stoeprande schade (kleine krasjes op de randen) 1000 euro of een goed bod... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tis een vraagprijs..... dus doe een goed bod
![]() en er zitten bijna gloednieuwe banden op p.s. geld hier niet de regel als je geen interesse hebt niet reageren.... is wel erg simpel om te reageren dat je een prijs hoog vindt! Maar als er duidelijk bijstaat of een goed bod, dan kun je misschien eens gaan nadenken en dan tot de conclusie komen dat als er een iets hogere prijs bijstaat dit is om te voorkomen dat je van die onzinbiedingen krijgt van ik geef je 300 euro..... dus doe iedereen een plezier en reageer alleen als je interesse hebt... ![]() Last edited by Berserker : 06-06-2005 at 12:24. |
|
||||
|
||||
![]() up, doe een bod ik wil ervan af dus ieder bod wordt bekeken....
|
|
||||
|
||||
![]() kheb ze eens op de 6n (daily driver, in jeepmode) gelegd om te kijken hoe het uitziet, best mooi (als ie tenminste nog verlaagd zou zijn..)
kheb een bod van 600 staan dus wie bied meer??? |