|
||||
|
||||
MK1 onderdelen
Ben op zoek naar volgende onderdelen voor mijn MK1 restauratieproject.
Mocht u iets liggen hebben PM me gerust maar ! Lijst wordt regelmatig aangepast. - Nieuwe Antenne - Embleem van 'Golf GTI' op de achterzijde en 'GTI' van in de voorgrill . - Pompje van het ruitewisserwater - het 'Tjoepje' om de stang in te leggen die je motorkap omhoog houdt. - Middenstuk van een Grill met enkele voorlichten - Spucknapf stuur - zijspiegelmechanisme voor linkse zijspiegel - Iemand nog setje rubbers liggen van een 5 deurs mk 1 ? Contact me ! Grtz Dennis
[Vag Flavour] Last edited by GTDennis : 07-03-2013 at 11:16. |
|
||||
|
||||
kijk eens op golf1onderdelen.nl
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wist niet dat dit de juiste benaming was maar die zoek ik ook Onderdeel nr 867823397 en niet die van ebay kosten voor het klipje 2,45 verzendkosten 18€
|
|||
|
|||
Enkele lampen gril middenstuk heb ik wel. pb maar bij interesse.
|
|
||||
|
||||
Onderstaande onderdelen hebben wij op onze website staan.
www.vw-wobshop.nl - Nieuwe Antenne - Embleem van 'Golf GTI' op de achterzijde en 'GTI' van in de voorgrill . - Pompje van het ruitewisserwater - het 'Tjoepje' om de stang in te leggen die je motorkap omhoog houdt. - Middenstuk van een Grill met enkele voorlichten |
|
||||
|
||||
kijk maar op golf1onderdelen.com
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb bij de toeval mij Tjoep dingetje vanmiddag gevonden in een bakje vol met bouten
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk...dat is goed nieuws. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Dennis Ik heb een stuurtje voor je, mag het hebben voor 100 euro,is in goede staat en niks kapo . Groetjes Machiel. |