|
||||
|
||||
Golf 4 kmteller/benzinemeter (probleem)
Ik heb een golf 4 1.8 20v van 1999
Nou valt af en toe de snelheidsmeter op 0 en als je door de bocht gaat schommelt de benzinemeter heen en weer... Accupool los en dan is het weer tijdelijk opgelost.. Iemand hier bekend mee? Groet romar |
|
|||
|
|||
Even tijdens het rijden de binnenkomende waardes controleren, blijft de waarde kloppen terwijl de teller op 0 valt is je teller niet goed.
|
||||
|
||||
Probleem zal een defecte km teller zijn..
Heb dat al vaker gezien en ook met jou klachten. Als je een andere teller uithaald moet deze wel ingeleerd worden. Gr Stefan |
|
||||
|
||||
Bedankt!
Kan ik deze teller ook opnieuw in laten leren? Ooit een x een probleem met een gasklep gehad, opnieuw ingeleerd en t was weer goed |
|
|||
|
|||
Je kunt van een km teller niet een basisafstelling uitvoeren zoals een gasklep, is ook iets totaal anders.
|
||||
|
||||
Nee opnieuw inleren heeft geen zin, dat moet je trouwens wel doen als je een andere teller monteerd..
Bij een teller met het autotje met sleutel in de toerenteller op 4 uur, heb je enkel de pincode van de nieuwe teller nodig, heb je hem in de km teller staan op 12 uur, dan heb je beide inlogcodes nodig. Kan ik wel voor je achterhalen, maar je woont niet meteen om de hoek zie ik. |