|
|||
|
|||
Origineel golf MK2 G60 PROJECT/KOETS bouwjaar 1990 IN PRIJS GEZAKT!!!!
Goedendag,
Bij deze ga ik afscheid nemen van mijn originele g60 koets van 1990. Ik heb deze auto 4 jaar in mijn bezit gehad en er altijd met plezier in gereden. Een jaar geleden ging voor de 3e keer mijn versnellingsbak kapot en toen heb ik hem de loods in gereden met het idee hem van binnen en buiten geheel in orde te krijgen. Dit gaat er helaas niet meer van komen omdat ik er niet meer aantoe kom en aantoe ga komen. De golf is tornado rood en is in 2000 vanuit duitsland naar nederland gekomen. Heeft origineel GEEN dakraam. Dit was de golf een jaar geleden. Hierna ging dus mijn versnellingsbak voor de 3e keer kapot en toen heb ik de complete golf gedemonteerd. de golf is de geheel kaal en staat als kale koets op zijn onderstel. De golf mag nu weg om dat ik een andere rode mk2 g60 heb gekocht die al geheel naar mijn smaak was. De koets is kei en kei hard op het bekende plekje onder het voorraam na. het parafan moet behandeld worden. Wat erbij zit: -Koets -Al het plaatwerk, deuren, schermen, achterklep, moterkap. -g60 lijstenset compleet(los erbij) -g60 bumpers -achteras -subframe -draagarmen -stuurhuis. -voorste bint -Orignele golf 2 vering( staat dus op het moment met extreem veel hoogtevrees op zijn wielen haha) -alle ramen + originele g60 plakruit(worden niet meer gemaakt) (wel zonder rubber)(los erbij) -stuurkolom incl momo stuurtje -voorfront -fusees -tank (los erbij) Meer zit er niet bij! Ik heb eventueel nog wat extra delen zoals nieuwe voor remmerij etc. Dit is nader overeen te komen. Heb de golf afgelopen weekend terug op zijn onderstel gezet dus hij is rollend. (Wel zelf wielen mee nemen) Hoe de golf er nu bij staat (ligt wel 2 meter stof op)(even afspuiten, poetsen en hij is weer zo rood als op de eerste 2 foto's) en hij heeft zeer veel last van hoogtevrees door de originele golf 2 cl vering en het feit dat er geen motor in zit: Dan nog wat foto's van de - puntjes: Heel licht deukje rechts achter op het scherm. Deze is er makkelijk uit te drukken. zat er al toen ik de auto kocht. Een plekje op de achterklep krasje/licht deukje boven de kenteken uitsparing licht deukje in het linker voorscherm (makkelijk te herstellen zie het kruisje gemaakt in de stoflaag) prijs: €600,- te bezichtigen in: Pijnacker(zuid-holland) Er gaan geen onderdelen los weg! eventueel heb ik voor de koper wel nog extra onderdelen voor de opbouw van de golf maar deze zijn niet bij de vraagprijs inbegrepen Bij interesse graag even mailen naar: jurrianvandenhoogenband@gmail.com mvg Jurrian Last edited by jus-G60 : 11-03-2013 at 00:47. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Verkocht aan een forum lid mag dicht!
|