|
|||
|
|||
Krukaspoulie vr6 afdraaien?
Ik ben bezig met mijn golf gti om te bouwen naar vr6.
Mijn vraag is of iedereen het probleem heeft dat de poulie de chassisbalk raakt. Of hangt het er vanaf welk subframe en voorste motorsteunbalk je gebruikt? Ik ga een golf3 subframe en corrado voorbalk gebruiken. Ik wou de poulie afdraaien, alleen krijg ik die bout met geen mogelijkheid los. |
|
|||
|
|||
Meeste mensen maken meestal een klein deukje in de chassisbalk.
|
|||
|
|||
Quote:
Weet ik, maar dat wil ik niet |
|
||||
|
||||
Was het niet gelukt met tegenhouden ?
Gr |
|
||||
|
||||
Klein sneetje maken 2 klappen met de rubber hamer en je ruimte is er dicht lassen klaar is kees
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nog niet, Ga het morgen met een zwaardere luchtsleutel proberen. Het tegenhouden lukt ook niet doordat de motor op de grond staat. |
|
|||
|
|||
Hebben bij mij niks aangepast, en loopt niet aan!
Gaat allemaal net.
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor subframe en motorsteun balk heb je gebruikt? |
|
||||
|
||||
In een G60 caross past het prima. daar zit het deukje al.
Persoonlijk een plattere poelie..
|
||||
|
||||
Ik heb er al meerdere omgebouwt, bij de één loopt hij aan, bij de ander weer niet, en dan maakte het hier niks uit of je nu een Golf 3 of Origineel Golf 2 subframe gebruikte..
|
|
||||
|
||||
Gewoon een deuk in meppen
|
|||
|
|||
Mag slotje op!
Heb hem eraf gekregen met zware luchtsleutel en poulietrekker:-) |