|
|||
|
|||
GOLF MK4 , 16 SR 5 deurs
Bij deze bied ik mijn dagelijkse auto te koop aan .
Het gaat om een golf mk4 5 deurs. Donker groen metallic van kleur Bouwjaar 1998 Het is een basis uitvoering , dus geen elecktr. ramen of airco Wel ABS , stuurbekrachtiging , en CV Later door mij erop of erin gebouwd: KOMPLEET creme leder interieur uit een v6 4 motion. Dus stoelen , achterbank , alle stijl kappen , hemel , hoedenplank , dashboard en gordels . Dus echt alles in creme van kleur ( origineel) achterbumper onderlip van een v6 4 motion , in kleur van de auto gespoten Achterste uitlaatdemper is van een seat leon topsort , dit is qua uiterlijk hetzelfde als van een v6 achterruitenwisser is vervangen door een blind plaatje stuurwiel is vervangen door een leder 3 spaaks exemplaar pioneer navigatie/dvd met klapscherm , werkt goed alleen het scherm klapt niet meer in . Maar dat mag de pret niet drukken. De auto is ongeveer 3/4 cm verlaagt 17 inch bbs velgen dak antenne is vervangen door een "haaienvin" origineel van een passat v6 4 motion apk gekeurd tot eind van dit jaar , maar kan hem ook afleveren met een nieuwe apk op mijn kosten . auto is te bezichtigen in alkmaar Prijs is 2150 euro auto gebruikt geen druppel olie of koelvloeistof , wat soms wel het geval is bij de meeste golfjes. pas een grote beurt gehad incl distributie riem . Voor meer info kan je me bellen op : 06-50429300 Hierbij wat crapy phone pics voor specifieke foto`s graag even een Whatts app sturen , dan kan ik die op verzoek maken voor je. Even in het algemeen: Inruil is mogelijk , maar dan wel van een goedkope tijdelijke auto voor mij . Dus geen auto`s die ik op elke hoek van de straat voor minder kan kopen. Jouw auto zal het vast wel waard zijn , maar niet voor mij . Wil niet iemand beledigen verder hier mee. Tegen meer prijs leverbaar : Set zo goed als nieuwe 15 inch winterbanden prijs : 300 euro ( dit jaar gekocht) Bij de auto inbegrepen: Rechter buitenspiegel ( engels model , dus de grote) + achterspoiler voor op de achterklep , beiden moeten nog gespoten worden. Last edited by Ron mk1 : 16-04-2013 at 07:15. |
|
||||
|
||||
Inruil van een Scirocco 2 uit 1989 mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Inruil golf 3 mogelijk?
|
|||
|
|||
ff een kick omhoog
|