|
||||
|
||||
Uitlaat raakt bodem Golf 2 GTI EV
Hallo,
De uitlaat van mijn Golfje 2 8v GTI ui 1984 dus motorcode EV heeft een probleempje, de uitlaat raakt sinds het vervangen van de uitlaatrubber bij de einddemper de bodem. Dit terwijl alles gewoon normaal is gemonteerd. Ik heb gekeken wat de onderkant raakte en dat was de buis die over de achteras loopt. Ik heb geprobeerd de middendemper vervanger te draaien naar een hoek waar die net niet de bodem zou raken maar dit lukte niet. De demper is ook niet origineel van de auto maar wel dezelfde afmeting etc, zou het hiermee te maken kunnen hebben? Mvg, Selim
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat tie de bodem raakt?, vaak is het juist de bocht die de achteras raakt bij inveren!, of de reservewiel bak.
Zoniet zul je de hele uitlaat opnieuw moeten uitrichten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er onder gelegen en hem toen geprobeerd te bewegen en hij zat tegen de bodem aan voor ik hem bewoog al, dus met redelijke mate van zekerheid kan ik stellen dat hij de bodem raakt. Sowieso wou ik al overstappen op een originele einddemper en daar ga ik maar vaart achter zetten na dit, misschien lost dat het op...
|
|||
|
|||
Vaak zijn het ook uitlaatrubbers die doorgezakt zijn en u achteras zullen raken.
Heb ik ook als ik de koppeling iets te snel heb losgelaten dat ik een orkest had van onder. |
|
|||
|
|||
Nou Selim, als je uitlaatbocht zo al tegen de bodem aan zit zal niet alleen je einddemper schuld zijn, juiste rubbers?, zitten de uitlaatrubber haken recht onder de carr. haken?.
|