|
|||
|
|||
Verschillende dingen golf 3/golf 4
Ik heb hierwat onderdelen over:
Golf 3: - legvak dashboardkastje (€7,50) - originele golf 3 CL achterlichten, uitzonderlijk goede staat, in doos met rubbers (€25,-) - originele golf 3 CL achterlichten, gebruikt, mist 1 rubber, geen barsten/scheuren (€15,-) Golf 4: - set oranje ovale knipperlichthulzen golf 4 nieuw (samen €5,-) Ophalen of verzenden. Legvak/dashboardkastje: CL-achterlichten uitzonderlijk goede staat in doos: CL-achterlichten gebruikt, 1 rubber mist, geen barsten/scheuren: Oranje knipperlichten golf 4: Groeten, Bart Last edited by Bart82 : 05-10-2011 at 20:45. |
|
|||
|
|||
De naafkapjes zijn gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Naafkapjes zijn verkocht.
Reflectoren voor de bumper verkocht. Last edited by Bart82 : 12-09-2011 at 19:37. |
|
|||
|
|||
Schop!
|
|
|||
|
|||
Bieden mag!
|
|
|||
|
|||
Weer 's een schopje
|
|
|||
|
|||
Witte knipperlichten voor in de bumper ook verkocht!
Kick! |
|
|||
|
|||
Nog steeds te koop
|
|
|||
|
|||
- golf 3 achterbank (zitting + leuning), gaten in bovenkant leuning door verwijderen hoofdsteunen, vulling + bekleding verder in zeer nette staat. Handig wanneer je brandplekken in je achterbank hebt met deze bekleding. Zitten op de foto nog kattenharen op, aangezien zij de bank ingepikt hebben om op te slapen toen hij even in de gang stond/lag. Ik zorg dat hij schoon is als je hem komt halen. (€10,-)
Achterbank (alleen ophalen): Alles evt. af te halen in Breda. Groeten, Bart Last edited by Richard : 02-01-2013 at 17:27. |
|
|||
|
|||
Nette CL-lampen gereserveerd voor markDEmark.
|
|
|||
|
|||
De CL-lampen zijn weer te koop
|
|
|||
|
|||
CL lampen alsnog vandaag verkocht. Golf 4 knippers zijn ook verkocht.
Golf 3 dashboardkastje onder airbag VERKOCHT Last edited by Bart82 : 16-02-2013 at 14:00. |
|
|||
|
|||
Legvak Golf 3 is verkocht.
Daarnaast Golf 3 CL rechter koplamp met stelmotortje te koop: http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr Ik kan helaas mijn beginpost niet meer wijzigen. |
|
|||
|
|||
Set nette vierkante knippers te koop voor Golf (oranje)
Dashboardkastje met klep ook nog steeds beschikbaar |
|
|||
|
|||
Schopje, bieden mag
|
|
|||
|
|||
Heb nu ook nog achterlichten CL in de aanbieding, 10 euro:
Beiden zonder rubbers/lamphouders. Last edited by Bart82 : 15-02-2013 at 18:19. |
|
|||
|
|||
En weer nieuwe items toe te voegen:
Set GTI achterlichten, gebruikte staat, zacht prijsje 15 euro incl. lamphouders. Twee lichte scheurtjes in het knipperlicht rechtsachter: GTI Koplampen met vierkante aansluiting (25 euro): Afdekkapje achterlicht Golf 3 (2 euro): |
|
|||
|
|||
Het dashboardkastje is verkocht.
|
|
|||
|
|||
Heb een fischer CD houder te koop i.v.m. montage van cassette houder.
€25,- Foto's: |