Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 09-02-2013, 16:04
buskk's Avatar
buskk buskk is offline
VW Enthousiast

Default Gezocht stroomloop schema POLO SDI

Hallo,ik ben op zoek naar een stroomloop-schema (voorgloei-installatie/deurschakelaar en relais settings) van een '98 Polo sdi met AGD motor.
Tis een zooitje iachter de zekering kast en er is flink in geknipt,dus weet niet hoe het ooit gezeten heeft ,het heeft me nu al een nieuwe accu gekost die het na 5 weken opgaf ,er zit iets niet goed daar iig.
Hoeft uiteraard niet voor niets.
mvgr
Reply With Quote
Old 11-02-2013, 19:47
buskk's Avatar
buskk buskk is offline
VW Enthousiast

Is het evt mogelijk(voor als het niet lukt het voorgloei systeem te herstellen)om om te bouwen naar gewoon ouderwets voorgloeien zoals mk1/2.
Is het dan mogelijk om van temperatuursensor te wisselen van 4 naar 2polig zoals bv tdi,en zoja kan dan met vagcom de vervroeging van de brandstofpomp aangepast(of uit gezet) worden zodat ie niet de hele tijd als de motor draaid blijft vervroegen (je ruikt nl een dieselgeur in de auto vooral als je ff stilstaat.
Weet niet of dat allemaal kan met de ecu die in deze polo zit(sdi met agd-motor)ik zou het graag horen van mensen die van dit soort dingen afweten.
Ik meen dat dit ook bij mijn ex fiat marea tds (wat zegt ie nou weer) is gebeurt dat ombouwen gloeisysteem,want die gloeide ook gewoon elke keer als ik hem startte gewoon 8 sec voor ook als ik net 200 km had gereden,maar dat is wel weer een ander merk .
gr Mike
Reply With Quote
Old 24-02-2013, 10:47
buskk's Avatar
buskk buskk is offline
VW Enthousiast

Opgelost,mag slotje op.
En nog bedankt Ries voor je bijdrage.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules