![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste allemaal,
Afgelopen weekend was het zover, na lang zoeken en twijfelen, toch de stap gezet en een T1 gekocht.. Zo blij als ik ben, zo onhandig ben ik ook met auto's sleutelen haha Ik ben vandaar al bij voorbaat blij met dit forum, en denk dat ik met regelmaat hulp zal vragen.. waarvoor nu alvast hartelijk dank! De bedoeling is om de bus zoveel mogelijk in z'n orginele staat terug te krijgen, zie foto's! Ik zal proberen om regelmatig foto's te plaatsen en zodoende de ontwikkelingen met jullie te delen ![]() ![]() Gr Chris |
|
||||
|
||||
![]() Chris,
Welkom op volksforum. Ik dacht aan de achtergrond van de eerste foto....dat is in Enkhuizen. |
|
|||
|
|||
![]() Scherp hoor hier
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Gaaf project!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom op VF!
![]() Die juweeltjes worden zeldzaam.... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
Kijk eens bij Renka ( http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=renka ) over het dichmaken van een gat in het dak ![]() Suc6 met de werkzaamheden ! |
|
|||
|
|||
![]() Thnx!
Zal zo nu en dan update plaatsen voor de liefhebbers :-) |
|
||||
|
||||
![]() Welkom en gefeliciteerd!
Succes met je project, t1 is top. +1 volger dus laat die foto's maar komen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat is nu een logische volgende stap? Inmiddels heb ik al enig werk verricht, voornamelijk strippen van de bus. Er zijn uiteraard ook fotos van.
Kan ik nu een eigen post aanmaken om de voortgang toe te lichten? Ben niet zo thuis in forums en hoe het werkt! Thanks voor tips Gr |
|
|||
|
|||
![]() mooie bus!
|
|
||||
|
||||
![]() Logische volgende stap is een project topic aanmaken. Maar je kan ook gewoon in dit topic verder.
|
|||
|
|||
![]() Eeuh ligt het aan mij of is het invoegen van foto's in een post een wat uitgebreide handeling?
Als ik het goed begrijp eerst in mn galarij uploaden (onee eerst formaat shrinken) en dan kan ik pas invoegen als ik iets schrijf.. Zie ik iets over het hoofd of kan dit makkelijker? |
|
|||
|
|||
![]() Welkom!
Ik ben gek op zulke projecten!! Ga het zeker volgen!!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja top, hartstikke leuk zulke enthousiaste reacties!.. ik wil dan ook graag de voortgang met jullie delen. Inmiddels heb ik op www.christoph.nl een blog aangemaakt (ook nog niet helemaal up to date) maar daar kan ik veel eenvoudiger foto's toevoegen...
|