|
|||
|
|||
Golf 1 interieur (niet eerder gezien)
Bij deze het volgende originele Golf 1 interieur te koop. Ik heb het nog nooit eerder gezien in een golf 1, dus redelijk uniek!
Zit nog heerlijk, is nergens stuk en vullingen zijn nog perfect. Minpunten: - zitting achterbank is los van frame (moet je even vastzetten of kan ik voor je doen, stelt niks voor). Rugleuning intact - geen hoedenplank aanwezig - bestuurdersstoel rugleuning verstelling is aanwezig, maar moet met schroevendraaier gedaan worden, als je aan de knop zelf draait gebeurt er niets (maargoed, 1x instellen en rijden ) Plus: - heel, stevig, zacht - na een kleine poetsbeurt helemaal als nieuw Eventueel inclusief gordelvangers. Vraagprijs: 100 euro Te bezichtigen in N-Br. Foto's: Last edited by MellyVille - USLights.nl : 11-09-2011 at 08:14. |
|
||||
|
||||
echt wel polo
|
|||
|
|||
Het lijkt inderdaad een Polo-interieur, maar past blijkbaar ook in Golf 1.
p.s. als iemand me nog kan vertellen waarom de achterbank dan wel voor golf 1 is hoor ik het graag. Polo en golf 1 achterbank zijn naar mijn weten anders toch!? Last edited by MellyVille - USLights.nl : 10-09-2011 at 21:55. |
|
||||
|
||||
Golf 1 achterbankframe met bekleding van de polo?
|
|||
|
|||
Dat zou kunnen, ik zal er zsm foto's van maken!
|
|
|||
|
|||
Omhoog, heb je er baat bij PM me maar even, komen we altijd uit!
|
|
|||
|
|||
Nog steeds te koop! Niet naar de vraagprijs kijken, gewoon pb'en!
|
|
|||
|
|||
Zijn inderdaad Polo-stoelen en Polo-stof om de achterbank heen gemaakt.
Mag voor een prikkie worden opgehaald, anders gaat het naar de stort! |
|
|||
|
|||
Omhoog, laatste kans voor het naar de stort gaat!
|