#1
|
|||
|
|||
Vw golf made with opel?
http://suchen.mobile.de/auto-insera.../173366394.html
Zag er van de buiten kant wel geining uit maar warom zn motor?
__________________
Still dreaming about a vw rallye Last edited by Herm Schreurs : 03-03-2013 at 18:06. Reason: Lang link aangepast |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#3
|
||||
|
||||
indd helemaal geen on aardige auto, jammer van het blok
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#4
|
|||
|
|||
Die Opel 16 kleppers (C20XE) zijn veel betere motoren dan de VW 16kleppers uit die tijd.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#5
|
|||
|
|||
dit is het zelfde als water en vuur!!! en dan kunne ****** motoren wel beter zijn. maar dit kan echt niet. wel mooie kas.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
+ontelbaar..lopen hard die gekke gsitjes
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#7
|
||||
|
||||
een LET is ook beter dan een g60,maja om nou een opel blok voorin te leggen.
dan is dit beter,20vt in een corsa
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#8
|
|||
|
|||
Zijn mooie soepele zeer pittige motoren die GSI 16kleppers
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |
#9
|
||||
|
||||
Ja toen waren de Opel motoren wel een stuk beter dan de VW motoren. Waren toch moderner dan ''ons'' spul...
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#10
|
||||
|
||||
Die eerste Kadeath GSI 16V's werden bij Cosworth gemaakt, net zoals toen de Sierra Cosworth en Mercedes 190E 2.3-16 motoren.
__________________
Alain Quote:
Last edited by Area51 : 03-03-2013 at 22:05. |
#11
|
|||
|
|||
c20xe is echt een super motortje, zelf ook weleens gehad op webers en dat ging prima.
heb het om eerlijk te zijn ok weleens overwogen voor in de derby maar kan het niet over mn hart verkrijgen |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
het is een rare combi. maar die opel 16v gaan idd hard mvg sjaak
__________________
alles komt ooit goed |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Dit blok in een vw hangen is hetzelfde als je laten p**pen door een oma terwijl ze haar kunstgebit uit heeft. Het kan misschien wel lekker zijn, maar dat wil je toch niet....
__________________
LR Freelander (Werkpaard) MB A160 (Boodschappen) VW GOLF S '80 (Hobby) |
#14
|
||||
|
||||
Is gwn het beste uit beide werelden :P
__________________
'99 Impreza GTT 25Stars Edition 350hp Ex: 4x Corrado G60/G60/G60/G60 5x Golf Mk.II GTI/G60/Vr6/1.3/1.6 1x Polo G40 1x Golf Mk.III GTI |
#15
|
||||
|
||||
idd beste van beide merken
zo een c20xe is echt een top motor mijn eigen vader rijd een a corsa met een c20xe erin (200 achter een porsche aanjager is toch wel prachtig in dat ding)
__________________
Vw Golf 4 1.6 16v Ocean(blue) owner |
#16
|
||||
|
||||
Ik zou het niet over m'n hart kunnen krijgen zoiets
Ook al weet ik dat zo'n motor stukken beter is, dan zou ik eerder en gsi kopen en die naar m'n zin verbouwen. Paar oude vrienden van me rijden met die 2.0 turbo blokken (C20LET) uit een calibra, in een tigra en een corsa. Die blokken lopen ook super! Originele turbo, gewoon wat kleinere modificaties en halen de 300pk grens makkelijk
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Yup
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#18
|
||||
|
||||
ik ken een jongen die heeft in een hele nette E30 (geen polyrieger of iets)..een 6 cylinder Toyota Supra blok liggen...
en het mag gewoon gezegd worden het ding heeft veel meer potentie voor NOG meer vermogen dan er nu al inzit dan er ooit in zijn oude M20 motor zat ..en een Toyota is gewoon niet kapot te krijgen in vergelijk.. tuurlijk lopen bij mij ook de rillingen over mijn rug zodra hij de motorkap opendoet... het 'hoort' niet , maar toendertijd net als bij dit GSI blok..bij gebrek aan beter zeg maar.. (deels)..verandering van spijs doet eten zegt men... ik mag dat zeggen ..met een e34 24v in een e30 Alpina nepper..(gniffel) |