|
||||
|
||||
Spucknapf en rode sierstrip
Te koop:
Spucknapf stuur zeer mooi € 75 VERKOCHT Sierstrip voor onderkant grill GTI 1 Nieuw! in verpakking € 50
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? Last edited by PeterZ : 04-08-2005 at 20:31. |
|
||||
|
||||
het is zonde dat het alleen de onderkant is..had je er ook een bijrijderskant hoekje bij gehad had ik t graag gekocht van je
good luck, bart |
|
||||
|
||||
Na even spitten.....
Heb ik ook nog. krijg je er als bonus bij......
|
|||
|
|||
Past zo'n stuurtje eigenlijk op een golf 2 van voor 89, dus met de 'oude' stuurnaaf?
|
|
||||
|
||||
Haha heb je dan toevallig bij spitten ook een bovenkant,want die heb ik nodig :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Spucknapf is met kleine naaf, echter de wisseling met kleine / grote naaf was in '88 volgens mij
|
||||
|
||||
En je kunt makkelijk ombouwen van klein naar groot of andersom.
|
||||
|
||||
Half '89 is men begonnen met het monteren van de verloopstukjes om zo een dikkere naaf te krijgen.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
Zou dus zo passen in een golf 2 van '85? Interessant.
Waar woon je, PeterZ? |
|
||||
|
||||
In de fraaie Betuwe (grofweg tussen Geldermalsen en Zaltbommel)
|
||||
|
||||
@SpiderClass: Bovenkant is net het enige stuk wat ik niet extra heb. (Op mijn GTI zat zo'n %$&*@#!$!! booskijker, eronder zat geen sierstrip.)
Iemand nog een bijzonder fraaie, ongespoten booskijker (dubbele koplampen) van Kamei hebben voor vijf euri?
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? Last edited by PeterZ : 03-08-2005 at 21:04. |
|
||||
|
||||
éénmaal, andermaal, up!
Sierstrip is er nog. Ja, hij is duur, maar koop maar eens ergens anders een nieuwe!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb 3 setjes (boven/onder), zie jij verschil als ze van een nieuwe laklaag zijn voorzien?
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige dingen lijken nieuw, sommige dingen zijn nieuw. Voor sommigen maakt dat het verschil........
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb je dus nog steeds een auto die nieuw lijkt...