|
|||
|
|||
Porsche Gasburners
Ik ben benieuwd waar dit setje op gaat uitkomen ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...sspagename=WDVW Op Spa lag vorig jaar ook een setje Gasburners,voor 2000 Euro !! (thanks Peggie voor het lenen van de foto !!) Ik weet nog een NOS setje (van 5 !!) in Frankrijk te liggen,ook voor 2000 .... |
|
||||
|
||||
doen me niks, vind ze niet mooi
|
|||
|
|||
ieder z'n smaak
http://members.rennlist.com/911pcars/WheelWts.html O ja,1 Ilbs (pound) is 453 gram ... Gasburners wegen 9,5 pound,een fuchs bijna anderhalf keer zoveel :p |
|
||||
|
||||
Ben het met Jaap eens : dommig uiterlijk
Maar het gewicht is ideaal om mee te dragracen onder je luchtgekoelde voiture |
|
|||
|
|||
onder een 911R zien ze er ook niet uit,maar onder een type3 squareback
(thanks again peggie) of type34 .... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vind het een mooie Square maar vind de velgen niet zo!!
Wie sjopt er voor mij Fuchsen onder de Square. Thanks
|
||||
|
||||
foei!wat een geld vor die wielen, en dan vind ik ze nog niet eens "zo!"
of ben ik nu een domme leek?? gepolijste fuchsen bijvoorbeeld, vind ik veel mooier... en de fuchsen zijn dan ook nog eens 1100 goedkoper... {polijst-polijst} |
|
||||
|
||||
Ik vind ze dus ook vetter dan Fuchsen, maar dat is smaak denk ik, Zeker onder die varaint, erg netjes!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kapitalistisch :p
|
||||
|
||||
Erg mooie set wielen. Maar... kom je dan op Das Drag Day aangereden is het 'idee' van zeldzaam wiel meteen naar de knoppen.
Wordt je bijna platgegooid met die dingen. Net als Gert zegt: ideaal voor de racerij. Cosmics waren er dan weer vrij weinig Nog wel een leuke foto van Gasburner.net: (schnapps-glaasjes in de boutgaten en de Sonnema in de cooler )
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 09-02-2005 at 07:35. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Hans !! Heb besloten hier maar even op te gaan meebieden :o |
|
||||
|
||||
Quote:
zal best netjes staan onder de variant :biggrin: :biggrin: word die trouwens weer groen ?? of een ander kleurtje ?
|
||||
|
||||
Quote:
die foto wilde ik net gaan plaatsen! het is een gasburner van den bob (bbt) en die fot is dacht op een jaar of 2 terug gemaakt op de beurs in mol
|
||||
|
||||
Quote:
Sonnema Beerenburg, in sûpke op syn frysk!
|
|||
|
|||
Quote:
dat vrees ik ook ja,en anders hebben we altijd de Cosmics,GT's of 16" Fuchsen nog Quote:
Hij blijft zijn orginele kleur,ook omdat het dashboard en dergelijk nog in nette staat is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen dank! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook deze zijn weer aardig uit de klauwen gelopen, neem aan dat het te gek werd als je alle verzendkosten er weer bij gaat doen e.d....